Recensie Yara, Maison Monty, Rijswijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chacal007

Wandelaar
28
14/01/25
33
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/dame/noella/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs een bezoekje gedaan bij MM Rijswijk.
Ik kwam eigenlijk voor Lena of Mila maar die waren allebei helemaal vol geboekt.

Mijn oog viel daarna op Yara , een Iraanse chick van 25 jaar.
Leuk koppie en mooi lichaam. (In de advertentie link staat een verkeerde naam maar klopt wel)

Het was een prima ervaring maar niet perse voor herhaling vatbaar. Dat lag niet aan haar maar had gewoon verder geen klik of iets.

Ik kwam eigenlijk voor Lena of Mila maar die waren allebei helemaal vol geboekt.

Leuk koppie en mooi lichaam. (In de advertentie link staat een verkeerde naam maar klopt wel)

Het was een prima ervaring maar niet perse voor herhaling vatbaar. Dat lag niet aan haar maar had gewoon verder geen klik of iets.
Iraanse zijn alleen niet als origine "Arabisch", zou dat veranderen of weghalen. Vinden ze niet leuk weet ik uit ervaring. Heb in het verleden wel een aantal iraanse meiden gehad (hadden allemaal een vaste relatie btw toen ik ze deed😂, maar dat zal vast niets met iraans zijn te maken hebben).

Iraanse zijn alleen niet als origine "Arabisch", zou dat veranderen of weghalen. Vinden ze niet leuk weet ik uit ervaring. Heb in het verleden wel een aantal iraanse meiden gehad (hadden allemaal een vaste relatie btw toen ik ze deed😂, maar dat zal vast niets met iraans zijn te maken hebben).
Haha dat klopt idd.. maar ik moest iets invullen wat het dichtstbijzijnde is. En als we een dna testje doen loopt het allemaal in elkaar over net als hier in Europa haha.
Ps je bent een bofkont dat je een paar keer meegemaakt hebt dat ze stiekem met je gingen terwijl ze relaties hadden haha.

Als je de dame pas in het privéhuis gekozen hebt, hoe heeft zij vervolgens aan speciale kleding verzoeken voldaan? Heb je in de huiskamer aan haar gevraagd om eerst iets anders aan te trekken?

Terug
Bovenaan Onderaan