Als deze dame geen lip-correctie had gedaan waardoor ze er op sommige foto's als Donald Duck uitziet, had ik qua verdere looks, uitstraling etc zeker interesse gehad.
Desalniettemin ben ik benieuwd of iemand al ervaring met haar heeft:
Want als de recensies nou enorm jubelend zijn, zou ik haar, ondanks dat die 'correctie' haar aangezicht enorm aangetast heeft (echt zo dom om het te doen) toch kunnen overwegen.
Toevoeging: Er een dagje later naar kijkende vind ik het eigenlijk best een leuke meid, alleen gewoon echt zonde van die lippen. Had ze dat niet gedaan dan was het een pure beauty waar ik het ws met @OIHLV over zou hebben oid....dus echt....waarom zou je?!?
Desalniettemin ben ik benieuwd of iemand al ervaring met haar heeft:
Sexy Yana
Hello Gentlemen! I am of a sweet, tender and sensual nature, I will make you have a good time in my company. I am a sweet and passionate sensual person, available on...
www.kinky.nl
Want als de recensies nou enorm jubelend zijn, zou ik haar, ondanks dat die 'correctie' haar aangezicht enorm aangetast heeft (echt zo dom om het te doen) toch kunnen overwegen.
Toevoeging: Er een dagje later naar kijkende vind ik het eigenlijk best een leuke meid, alleen gewoon echt zonde van die lippen. Had ze dat niet gedaan dan was het een pure beauty waar ik het ws met @OIHLV over zou hebben oid....dus echt....waarom zou je?!?
Laatst bewerkt: