Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs haar hygiëne goed?Wat wil je weten dan ?
Enkel maar positieve ervaringen. Ze is een ouwe rot in het vak. Adverteert al meer dan 10 jaar op kinky.Nog ervaringen? Zijn veel vragen gesteld maar weinig antwoorden
Nee dat heeft ze liever niet.Is klaarkomen op gezicht bij haar toegestaan?
Wat denk je ervan om een belletje te plegen en met haar af te spreken?Kost PZC en klaarkomen in mond extra bij Yamilla?
Vraag na vraag zo als @Hindoegeil en ik nu zeg bel haar en ga genieten van de mooie yamilla.Wat denk je ervan om een belletje te plegen en met haar af te spreken?
Een normaal antwoord geven is ook een kunst i.p.v iemand vernederen.@Libidofuzz als je even kijkt zie je dat yamilla's advertentie op 9 maart staat. Lijkt me dan ook zeer logisch dat ze haar werk telefoon heeft uit staan. Je moet nog heel veel leren beste jongen merk ik aan je.
@Bokito als je op het profile kijkt van @Libidofuzz zie je 61 berichten en het zijn 61 vragen. Dus mijn reactie is niet zo raar toch.Een normaal antwoord geven is ook een kunst i.p.v iemand vernederen.
Sorry, ik keek niet verder als mijn ... lang was.@Bokito als je op het profile kijkt van @Libidofuzz zie je 61 berichten en het zijn 61 vragen. Dus mijn reactie is niet zo raar toch.
Kloptok dus Yamilla is alleen beschikbaar in de week van de dag waarop de advertentie is geupdated als ik het goed begrijp.