Iemand ervaring met deze dame? Ik kan er hier nog niets over vinden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn al afspraak gemaakt?Er wordt geleefd daar in huis en een beetje chaos is wel gezellig. Maar heb eigenlijk het idee dat de vrouw van foto 1 en foto 8 niet dezelfde vrouw zijn. Al zou ik met beide tegelijk ook wel blij zijn.
Nog steeds niemand enige ervaring met deze dame opgedaan?
Ze zwerft een beetje van hotel naar hotel… wel allemaal regio Gelderland… heb haar bezocht in Arnhem, in Nijmegen en Wijchen…hahaEuh...nou...wel een serieuze poging gedaan. Maar ze nam nog niet op.
Op de ene advertentie ontvangt ze overigens in Arnhem en op de andere in Wageningen. Dus dat wil ik dan ook gelijk graag even weten.
Haha ga je vanavond? Have fun! Als je haar goed behandeld heb je een geile tijd met haar.. tenminste is mijn ervaring!'t Is gelukt een afspraak te maken. Vol verwachting, nou ja, vooral zenuwen, klopt mijn hart.
Wil haar daar ook zsm bezoeken… ze appt me wel eindelijk terug… volgens mij is ze even er tussenuit geweest, maar nu weer actief!iemand nog recente ervaringen met haar ze zit nu in nijmegen blijkbaar
Hartelijk bedankt, dan schrap ik haar ook van mijn lijstje.Laatst geweest, maar ze glijd hard af…. Onder de drugs, ze was niet gedoucht, vieze hotelkamer… voor mij nooit weer igg…
Wanneer was ditLaatst geweest, maar ze glijd hard af…. Onder de drugs, ze was niet gedoucht, vieze hotelkamer… voor mij nooit weer igg…
Paar weken geleden…Wanneer was dit
Met deze mooie dame is het leuk gezellig en fijn om af te spreken!! Cker een aan raderXiara is een heerlijk geil sletje, je kan doen met haar wat je wil… ik ben gek op haar. Sex is lekker, pijpen doet ze super lekker.
Ze is idd wat chaotisch soms… maar ze doet alles om het jou naar het zin te maken.
Iemand nog met haar afgesproken heb lang niks meer van haar wat gezien of gehoordMet deze mooie dame is het leuk gezellig en fijn om af te spreken!! Cker een aan rader