Xena, Louise, Charlotte ... of hoe je haar ook wilt noemen, is terug waar het ooit begon, bij Bella Donna in Ardooie.
Wou haar, nog voor haar officiële (her)begin volgens de website, toch eens ontmoeten en een afspraak gemaakt voor een woensdag in de maand augustus. Bij aankomst ontvangen door de dame des huizes, haar gevolgd naar boven en afgerekend.
Na een kleine minuut kwam Xena de kamer binnen en kreeg ik als ontvangst een lekkere TZ. Ze was een beetje verwonderd, dat haar ventilator was verdwenen. Eerst al rechtstaande staan tongen en aftasten met de kleren aan, maar die verdwenen al vlug op de grond. Het bed opgezocht waar ze mij heel afwisselend begon te pzc en te teasen. Na een 5 tal minuten de rollen omgedraaid en haar op de rug gelegd, zodat ik haar kon beffen. Xena is een genietertje en wordt kletsnat. Ze geeft voldoende aanwijzingen, zodat ze optimaal genot krijgt. Na een klein kwartier vroeg ze om ook een aantal vingers in haar poes te steken en dat heb ik geweten. Ze spande haar kutje op en het beffen icm het vingeren zorgde ervoor, dat ze squirtte, 2 kleine stralen na elkaar. Hierna bleek haar poes toch wat te gevoelig om haar klit verder te stimuleren. Niet getreurd, want ze begon mij opnieuw te pzc waarna ze er een condoom overschoof. Zij on top, waarbij ze eerst het tempo bepaalde en ik het iets later overnam. Heel lang hield ik het niet vol, want een paar minuten later schoot ik het zakje voor het eerst vol. Intussen wist ik waarom een ventilator welkom was ...
Xena maakte alles wat proper en begon me opnieuw te TZ waarbij ze onderaan voelde als alles nog werkzaam was. Ze knikte goedkeurend en begon mij opnieuw zachtjes te pzc. Ik vroeg om met haar kutje boven mij te komen, zodat ik haar kon beffen. Ze zei er geen nee tegen en na een tijdje vroeg ik haar om opnieuw op haar rug te liggen, zodat ik haar verder kon beffen en vingeren. Een 2de maal klaarkomen zat er voor haar echter niet in. Uiteindelijk heb ik haar afwisselend doggy, in missio en zij on top genomen en heeft zij mij afgewerkt met de hand, want een 2de maal al neukend klaarkomen zat er niet in.
Een tantra massage is er niet van gekomen, maar na 1u 15' stond ik tevreden en voldaan aan de uitgang.
Kom ik terug, absoluut!