Vlaamse Xena (nieuw op F2F)
** Mijn agenda laat geen extra afspraken meer toe tot 19/9 => Ik beantwoord deze avond de berichtjes (geen tijd gehad door lang weekend)
www.redlights.be
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAnders echt wel het wachten waard hoor!Ik hoop ook binnenkort een afspraak te scoren. Ze is wel niet zo veel beschikbaar helaas...
Al een hele tijd niks meer van vernomen... dus?Iemand die weet of deze dame nog actief is?
Is reeds actief voor massages. Afspraakje 23/1 ligt hier al vast.Iemand die weet of deze dame nog actief is?
Jammer dat het nu dus enkel massage is...Is reeds actief voor massages. Afspraakje 23/1 ligt hier al vast.
Xena (33 jaar)
Het profiel van Xena (33 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32471064208.www.redlights.be
Juist , en Xena is dan wel een mooie dame met de nodige skills voor een erotische massage maar 200€ is dan toch wel een beetje aan de hoge kant. Daarmee geeft ze dan ook mee dat het niet voor elk van de wandelaars is.Jammer dat het nu dus enkel massage is...
Wees blij , dan kan je die schrappen van je lijstje.Jammer dat het nu dus enkel massage is...
Had ze vroeger wél hoor! Man! Een lekkere twee uurtjes mee beleefd...Wees blij , dan kan je die schrappen van je lijstje.
Dat wordt toch veel te lang.
Ze heeft blijkbaar geen zin meer om te neuken.
Moraal van het verhaal. Laat je kans niet voor bij gaan . Uiteindelijk stopt de meerderheid toch weer na een paar jaar.Had ze vroeger wél hoor! Man! Een lekkere twee uurtjes mee beleefd...
Als je het puur voor het geld doet stoppen de meeste inderdaad na een paar jaar. Dan is xena de uitzondering ze is verzot op seks.En af en toe doet ze het rustig aan gelijk nu.Moraal van het verhaal. Laat je kans niet voor bij gaan . Uiteindelijk stopt de meerderheid toch weer na een paar jaar.
Exact! Niet van 'Oh! Ik zou wel willen maar ik twijfel"...Moraal van het verhaal. Laat je kans niet voor bij gaan . Uiteindelijk stopt de meerderheid toch weer na een paar jaar.