Recensie X, Den Haag, Geleenstraat 98 k2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Badeyes

Wandelaar
61
01/11/24
90
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag stonden er 2 nieuwe dametjes in raam 98. Een brunet en een blonde. Beetje irritant altijd als je niet vrij uit kunt vragen maar ik dacht fuck it...
De brunet vroeg of ik een trio wilde maar nee... i love blond zei ik waarna het blondje ineens aan stond. Gevraagd wat ze allemaal doet en zonder blikken of blozen gaf ze antwoord en voegde er aan toe dat ze het liefst de hele dag een pik in haar mond wil.
De juiste antwoorden en voor €100 naar binnen.
Daar greep ze mij meteen in mijn kruis en de 1e lange zachte tongzoen was een feit. Straks gaan we meer zoenen zei ze.
Ze rukte mijn shirt uit mijn broek en haar handen gingen over mijn blote huid. Mijn broek werd open gemaakt en ze zoog hem meteen tot in haar keel hard. Op haar hurkjes, omhoog kijjend met een zaadvragende blik.
Kleertjes uit. Alletwee naakt en zittend op bed trok ze mij naar zich toe met haar mond open en mijn pik verdween tot haar neus in mijn buik prikte. Minuut of 5 gedeeptrouth met slijm.
Haar achterover geduwd en haar voetjes op het bed. Fris kutje om te likken en haar ademhaling verraadde haar opwinding. Klaar komen wilde ze duidelijk niet. Cd om en gestart in missio waarna door naar doggie wat ze zelf wilde.
Tussen alles door werd er lief en zacht getongzoend. Toen ze door had dat ik bijna kwam draaide ze zich om en zei dat ik in haar mond klaar mocht komen. Cd eraf en zuigend en trekkend met haar tong naar buiten kwam ik en zoog hem diep in haar mond zodat ik in haar keel spoot.
Heel geil. Ze gaf mij daarna nog een intense tongzoen.
Me sperma...you sperma zei ze.
Wasje.... mondwater spoelde ze ook.

Herkenbaar aan blond...spleetje tussen haar tanden...wit setje.
De naam weet ik dus niet.
Wellicht kan dit aangevuld worden.

Laatst bewerkt:
Klopt.
Maar de acties die ze ervóór deed, deed ze zeer bewust.
Eerst zoenen.... oke.... schoon
Shirt.....oke.....schoon
Broek open....oke... schoon
Pik naar buiten...oke...schoon

Check check dubbelcheck
En ja.... ik ben zeer schoon en ruik lekker!!

Went past today. Brunette not there, someone else in the window. Middle window i think may have been the blonde. White set. But hair was very straight today, think was more unstraight the other day. Couldn't see teeth as on phone. Did she have tattoos on the arms and legs?

Ze zat vandaag inderdaad middelste raam. Alleen maar op haar telefoon. Soms kijkt ze heel afwezig de straat door met een enorm boos gezicht. Tattoos klopt. Wit setje ook. Maar haar humeur is 180 graden gedraaid

Was her i saw then. Yes today not a happy cheerful look. Ran out of time anyway. Maybe next time if she is smiling .maybe her friend is not there so not happy. Unfortunately I didn't get the name .

Terug
Bovenaan Onderaan