- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vandaag stonden er 2 nieuwe dametjes in raam 98. Een brunet en een blonde. Beetje irritant altijd als je niet vrij uit kunt vragen maar ik dacht fuck it...
De brunet vroeg of ik een trio wilde maar nee... i love blond zei ik waarna het blondje ineens aan stond. Gevraagd wat ze allemaal doet en zonder blikken of blozen gaf ze antwoord en voegde er aan toe dat ze het liefst de hele dag een pik in haar mond wil.
De juiste antwoorden en voor €100 naar binnen.
Daar greep ze mij meteen in mijn kruis en de 1e lange zachte tongzoen was een feit. Straks gaan we meer zoenen zei ze.
Ze rukte mijn shirt uit mijn broek en haar handen gingen over mijn blote huid. Mijn broek werd open gemaakt en ze zoog hem meteen tot in haar keel hard. Op haar hurkjes, omhoog kijjend met een zaadvragende blik.
Kleertjes uit. Alletwee naakt en zittend op bed trok ze mij naar zich toe met haar mond open en mijn pik verdween tot haar neus in mijn buik prikte. Minuut of 5 gedeeptrouth met slijm.
Haar achterover geduwd en haar voetjes op het bed. Fris kutje om te likken en haar ademhaling verraadde haar opwinding. Klaar komen wilde ze duidelijk niet. Cd om en gestart in missio waarna door naar doggie wat ze zelf wilde.
Tussen alles door werd er lief en zacht getongzoend. Toen ze door had dat ik bijna kwam draaide ze zich om en zei dat ik in haar mond klaar mocht komen. Cd eraf en zuigend en trekkend met haar tong naar buiten kwam ik en zoog hem diep in haar mond zodat ik in haar keel spoot.
Heel geil. Ze gaf mij daarna nog een intense tongzoen.
Me sperma...you sperma zei ze.
Wasje.... mondwater spoelde ze ook.
Herkenbaar aan blond...spleetje tussen haar tanden...wit setje.
De naam weet ik dus niet.
Wellicht kan dit aangevuld worden.
De brunet vroeg of ik een trio wilde maar nee... i love blond zei ik waarna het blondje ineens aan stond. Gevraagd wat ze allemaal doet en zonder blikken of blozen gaf ze antwoord en voegde er aan toe dat ze het liefst de hele dag een pik in haar mond wil.
De juiste antwoorden en voor €100 naar binnen.
Daar greep ze mij meteen in mijn kruis en de 1e lange zachte tongzoen was een feit. Straks gaan we meer zoenen zei ze.
Ze rukte mijn shirt uit mijn broek en haar handen gingen over mijn blote huid. Mijn broek werd open gemaakt en ze zoog hem meteen tot in haar keel hard. Op haar hurkjes, omhoog kijjend met een zaadvragende blik.
Kleertjes uit. Alletwee naakt en zittend op bed trok ze mij naar zich toe met haar mond open en mijn pik verdween tot haar neus in mijn buik prikte. Minuut of 5 gedeeptrouth met slijm.
Haar achterover geduwd en haar voetjes op het bed. Fris kutje om te likken en haar ademhaling verraadde haar opwinding. Klaar komen wilde ze duidelijk niet. Cd om en gestart in missio waarna door naar doggie wat ze zelf wilde.
Tussen alles door werd er lief en zacht getongzoend. Toen ze door had dat ik bijna kwam draaide ze zich om en zei dat ik in haar mond klaar mocht komen. Cd eraf en zuigend en trekkend met haar tong naar buiten kwam ik en zoog hem diep in haar mond zodat ik in haar keel spoot.
Heel geil. Ze gaf mij daarna nog een intense tongzoen.
Me sperma...you sperma zei ze.
Wasje.... mondwater spoelde ze ook.
Herkenbaar aan blond...spleetje tussen haar tanden...wit setje.
De naam weet ik dus niet.
Wellicht kan dit aangevuld worden.
Laatst bewerkt: