Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou...

Er zijn 2 opties...

1. OFWEL je hebt echt een super speciale band met haar en je bent echt die enige die zonder mag.

Is zeldzaam, maar niet onmogelijk.

2. OFWEL ze doet dit vaker en liegt erover.

Het zou allebei kunnen, het komt allebei voor, maar punt 2 lijkt me aannemelijker, en ja dat gebeurt vaker.

Vroeg zij überhaupt of je zonder wilde? Of stak ze hem er gewoon in?
Optie 3: ze biedt het aan tegen bijbetaling, doet het vaker en is daar eerlijk over

Het gebeurt ook vaak genoeg met wederzijdse instemming.

Maar waarom zou een dame dat doen? Ik heb weleens aan een dame gevraagd wat ze lekkerder dr vond. Sommige merken geen verschil als ze het met of zonder doen. En Sommige dames vinden zonder ook echt lekkerder, maar dat zijn wel de dames die het niet met tegenzin doen. Ooit heb ik bij een dame meegemaakt. Ze ging met dr blote kut voor me op doggystyle zitten. Vraag ik nog uit beleefdheid, heb je een condoom? Zegt zei opeens. Ik ga niet voor niks zo zitten. Kom op dr in. En toen deed ik dat maar. Een paar dagen later appt ze. Dat gaan we niet meer doen, want ik ben niet aan de pil. Het was wel een date om aan terug te denken

Optie 3: ze biedt het aan tegen bijbetaling, doet het vaker en is daar eerlijk over

Het gebeurt ook vaak genoeg met wederzijdse instemming.
@HornyCorny , wat jij zegt komt voor, maar het sluit niet aan op het specifieke verhaal van de topicstarter, die schetst een dame die zegt dat hij de enige is, en dat is toch echt waar ik op reageerde en waar dit topic over gaat.

En dat voor die twee seconden plezier van het klaarkomen. Ik weet het. Op zo n moment gaat het bloed waar het niet heen kan, maar achteraf niet best nee. Ik denk dat de meeste dat wel hebben denk ik.
Tsja... En zelfs als je je ejaculatie zo goed zou kunnen controleren... dat je niet in haar komt... is het dus echt nog niet ok natuurlijk!

En... maar heel weinig mannen die dat kunnen!

DVP's die het melden in hun advertentie (tegen bijbetaling) vind ik dan wel een stuk eerlijker... tegenover de klant.
Kan ik ze persoonlijk tenminste mijden...
Precies!
Als de kleine Sjaak door de dame er zonder overleg zo ingepropt wordt zonder condoom zou ik echt zwaar over de zeik gaan.
Hoewel ik echt een geweldige leuter heb, maakt een DVP mij niet wijs dat ze mij zo geweldig vindt dat ik de enige ben bij wie ze dat doet. Dan gebeurt het dus vaker en loop ik een risico.
Je zou d'r gvd zwanger duwen. Dan ben je pas echt de Sjaak!

Precies!
Als de kleine Sjaak door de dame er zonder overleg zo ingepropt wordt zonder condoom zou ik echt zwaar over de zeik gaan.
Hoewel ik echt een geweldige leuter heb, maakt een DVP mij niet wijs dat ze mij zo geweldig vindt dat ik de enige ben bij wie ze dat doet. Dan gebeurt het dus vaker en loop ik een risico.
Je zou d'r gvd zwanger duwen. Dan ben je pas echt de Sjaak!
Nu... ze mag mijn pik ook altijd bewonderen zoveel ze wil hoor! Mag m' zelfs in haar mond steken... zonder condoom!
Maar in haar kutje = mét condoom! Einde verhaal.

Terug
Bovenaan Onderaan