Recensie Winnie Lanaken 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pat13

Newbie
18
18/01/24
11
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2131018-winnie
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had Winnie al een tijdje op de radar en nu tijd gevonden om haar een bezoekje te brengen.
Heerlijke ervaring, meid heeft een heel erg lieve lach!
Pijpen deed ze lekker diep en rustig, daar hou ik van! Uiteraard eerst haar kutje lekker verwend, van het likken genoot ze helemaal, zeik nat werd ze ervan.
Daarna was mijn jongeheer aan de beurt om door haar lekkere mondje verwend te worden, heerlijk!!! Na een poosje pijpen gaf ze aan dat ze wilde neuken daar had ik ook wel oren naar, regenkapje er om en haar stevig in missionaris geneukt en het rubbertje volgespoten. Snel even schoon maken en verder met pijpbeurt nr2 tot jantje weer op volle sterkte was, het uurtje volgemaakt door haar lekker in doggie nog eens flink te neuken tot het rubbertje weer vol zat.
Al met al een geweldig uurtje gehad met deze schat. Zeker weten voor herhaling vatbaar!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/100-real-girl-5.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze mooie Latina jongedame ook al een tijdje op het oog.
Contact gelegd via WA, verliep vlotjes, op de vraag of ze ook Engels spreekt kreeg ik een spraakberichtje van haar, dat ze wel wat Engels spreekt maar niet veel, eerlijk antwoord, dat gaf me een goed gevoel

Eerst getracht woe ochtend af te spreken maar las pas 's avonds de berichten, zei dat ze bezig was, alvast afgesproken voor donderdagochtend tegen het einde van de ochtend.
Adres werd doorgegeven, adresje aan de Rijksweg Maasmechelen

's morgens vroeg ze nog via WA hoe laat ik er precies zou zijn, tijdstip genoemd, ze zou dan "attentive" zijn...

Op aangegeven tijdstip aangebeld, en wat de deur opende viel me zeker niet tegen, hele mooie verschijning, blauw lingerie setje aan met daaroverheen een doorschijnend jurkje.
Ik volgde haar naar de 1ste verdieping en heb me even opgefrist, daarna op haar kamer eerst tijdsduur afgesproken en financiën afgehandeld.
Ze vroeg nog : "massage or sex ? ", gaf aan dat ik voor het laatste daar was :sneaky:
Haar jurkje ging direct uit, ik heb me ook z.s.m. uitgekleed en ben tegen haar aan gaan staan en het voorspel ging meteen van start : kusjes , strelen, beetje knijpen, gevolgd door TZ , ze petste me ook enkele keren op mijn kont....onder TZ ook haar BH maar eens losgemaakt en haar mooie naturel borsten onder handen genomen, zoals je op de foto's ziet heeft ze een tattoo onder haar borsten, ziet er in het echt erg goed uit...

Na een minuut of 5-10 naast het bed te hebben gestaan vroeg ze of ik op het bed wilde gaan liggen en of ze mij moest pijpen met of zonder, mijn keuze was zonder en ze had daar eerst een spray met een doekje wat ze gebruikte om mijn edele delen extra af te poetsen, apart maar is mij prima als een DvP veel waarde aan de hygiëne hecht...

Ze begon me lekker te pijpen en lag naast me en begon met mijn vingers haar poesje te verkennen, heb even later gevraagd of ze wilde dat ik haar ging likken, promp kroop ze in 69 op me, heerlijk zo even doorgegaan, voordat ze van me "afstapte" kwam ze nog even omhoog met haar lichaam en liet ze zich goed likken, ik merkte dat ze het wel kon waarderen....

Toen vroeg ze "wich position?" , na omdoen van het cd, eerst cowgirl, daarna missio en tot slot doggy, ze leek er echt van te genieten, en in doggy de finish gehaald.

Me erg goed geamuseerd met haar, maar... 2 dingen die mij opvielen :

1 : benen niet geschoren, zijn ergere dingen natuurlijk, maar ik bezoek haar ook geheel gewassen, geknipt en geschoren, dan kun je toch wel even een scheermesje over je benen halen denk ik dan

2: Nadat ik was klaargekomen in doggy dus, bij het terughalen van mijn jongeheer (er zal wel een term voor zijn) uit haar vagina kwam er even een vies luchtje , een putluchtje voorbij..... even dacht ik dat er een stank van buiten door de ventilator naar binnen geblazen werd van een vuilcontainer of id. maar even later zette ze het raam op kiepstand....
Luchtje was maar heel even aanwezig en heb er met beffen helemaal niks van gemerkt, ook was mijn algehele indruk van haar hygiëne positief maar heb hier wel mijn bedenkingen bij , kan ze een metruatie sponsje hebben gebruikt ? Geen idee....wel apart dit.

Maar goed ik heb het daar met haar ook niet over gehad, het bezoek liep ten einde en de laatste 5-10 minuten nog wat gekust, gestreeld en wat gebabbeld met elkaar, ze vroeg nog of ik Belg of Nederlander was, en ze gaf aan maandag weer verder te reizen maar dat ze weer terug zou komen naar Maasmechelen.

Uiteindelijk dan toch 4/5 vanwege die 2 punten anders was het voor mij 5/5 geweest
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2131018-winnie
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pas weer bij deze meid langs geweest.
Haar prijs is alweer gestegen, ze adverteert nu al met €200,=
Maar via app toch €170,= doorgekregen :confused:
Een hele mooie meid, knap snoetje en lekker kleine tietjes.
Een heerlijk kutje maar......
Deze keer was pzc geen optie meer en intiem ging er veel te veel glijmiddel op waardoor het allemaal niet meer zo lekker loopt.
Na de eerste ervaring nu met haar geen goede herhaling gehad. Jammer ik had veel hoop met haar.
Ze is nu van mijn lijstje met favorieten af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan