- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2131018-winnie
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik had Winnie al een tijdje op de radar en nu tijd gevonden om haar een bezoekje te brengen.
Heerlijke ervaring, meid heeft een heel erg lieve lach!
Pijpen deed ze lekker diep en rustig, daar hou ik van! Uiteraard eerst haar kutje lekker verwend, van het likken genoot ze helemaal, zeik nat werd ze ervan.
Daarna was mijn jongeheer aan de beurt om door haar lekkere mondje verwend te worden, heerlijk!!! Na een poosje pijpen gaf ze aan dat ze wilde neuken daar had ik ook wel oren naar, regenkapje er om en haar stevig in missionaris geneukt en het rubbertje volgespoten. Snel even schoon maken en verder met pijpbeurt nr2 tot jantje weer op volle sterkte was, het uurtje volgemaakt door haar lekker in doggie nog eens flink te neuken tot het rubbertje weer vol zat.
Al met al een geweldig uurtje gehad met deze schat. Zeker weten voor herhaling vatbaar!
Heerlijke ervaring, meid heeft een heel erg lieve lach!
Pijpen deed ze lekker diep en rustig, daar hou ik van! Uiteraard eerst haar kutje lekker verwend, van het likken genoot ze helemaal, zeik nat werd ze ervan.
Daarna was mijn jongeheer aan de beurt om door haar lekkere mondje verwend te worden, heerlijk!!! Na een poosje pijpen gaf ze aan dat ze wilde neuken daar had ik ook wel oren naar, regenkapje er om en haar stevig in missionaris geneukt en het rubbertje volgespoten. Snel even schoon maken en verder met pijpbeurt nr2 tot jantje weer op volle sterkte was, het uurtje volgemaakt door haar lekker in doggie nog eens flink te neuken tot het rubbertje weer vol zat.
Al met al een geweldig uurtje gehad met deze schat. Zeker weten voor herhaling vatbaar!