Recensie Wing, Carpe Diem, Oss 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robhendriks

Wandelaar
37
22/06/22
27
11
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/wing
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag langs geweest bij Wing van Carpe Diem in Oss, en het was een prima ervaring

Ik had alweer een tijdje behoeft aan een goede massage met fijn einde, dus maar weer eens een uurtje ingepland bij Carpe Diem
Zelf houd ik wel van Aziatische vrouwen qua uiterlijk, en ook qua massage zit je daar eigenlijk altijd goed mee.
Omdat ik alleen al bij de andere Aziatische vrouwen bij Carpe Diem eens ben geweest, wilde ik nu graag de massage van Wing uitproberen.
En afgelopen dinsdag had ze precies tijd op een moment dat ik even langs kon schieten.
Kwam dus perfect uit.

Om even te beginnen over haar uiterlijk.
Wing is naar mijn idee ergens tussen de 40 en 50, en zeker geen eind 20 zoals op de website staat
Persoonlijk maakt mij dat niet uit, en ik heb het idee dat sowieso geen enkele leeftijd op die site daadwerkelijk klopt
Wing is wel ontzettend slank, heeft echt een geweldig stel echte borsten, en prima billen
Zelf beviel ze me dus qua uiterlijk zeker.

Ten aanzien van de massage ben ik alleen wel in dubio,:

Wat ik, achteraf bezien, vaker merk bij de Aziatische dames, is dat werkelijk alles extra is.
Ze begon me namelijk te masseren, en ik merkte aan het begin dat ze continue net mijn kleine heer negeerde.
De massage zelf was echt heel goed, maar het teasende gedeelte bleef maar lafjes.
Ze kwam met haar nagels net aan de onderkant van mijn balzak, maar verder ook echt niet.
Toen ik vroeg of ik dan beter de Tantra massage kon bijnemen, zei ze dat ze dan idd meer aandacht zou geven aan mijn edele delen

Dus dat er alsnog bij genomen en dat heb ik ook meteen geweten
Vanaf dat moment heeft ze mijn heerschap denk ik geen moment meer losgelaten.
Wel echt een heel goede massage dus gehad, met echt heerlijk hoogtepunt
Er zit bij Wing dus echt een heel groot verschil in of je wel of geen tantra neemt
Zonder Tantra had ik er waarschijnlijk niet zo positief over geweest

Aanvullend op bovenstaande merkte ik alleen wel dat er verschillende zaken alsnog verboden gebied waren
Ze heeft schitterende borsten, maar als je die wil aanraken of god betert, in je mond wil nemen, dan moet je meteen bijbetalen
Te veel contact maken met je handen op andere delen: bijbetalen
Handen in de nek: te veel olie, dus ook niet goed.
Daarnaast was er nog meer mogelijk indien je bijbetaalde, maar daar had ik dus geen behoefte aan en het geld niet voor

Kortom:
Qua professionaliteit was de massage echt fantastisch, neem minimaal de tantra massage, en als je echt wil genieten nog meer
Qua spontaniteit, wat ik zelf altijd erg belangrijk vind, is het toch een minpuntje.

Vandaar dan ook de 4 v.d 5 sterren.

Terug
Bovenaan Onderaan