- 837
- 27/11/21
- 3.071
Ik zou je( @Dree ) ook willen ontmoeten.Ik zal Luna graag ontmoeten. Zij lijkt mij super leuk. Luna als je mee leest ja jij
En @richard SnepIk kijk ernaar uit
..jij ook
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou je( @Dree ) ook willen ontmoeten.Ik zal Luna graag ontmoeten. Zij lijkt mij super leuk. Luna als je mee leest ja jij
En @richard SnepIk kijk ernaar uit
Bedoel je Lotte uit Rotterdam? Heb je haar bezocht?Luna als je ooit in omgeving van gent bent laat iets weten.En lotte heeft ooit gewerkt in instituut rene was topdame.
Deze lotte bedoel ikBedoel je Lotte uit Rotterdam? Heb je haar bezocht?
jammer idd maar ja..Foto's op de website van een privéhuis zouden het gezicht en in sommige gevallen tatoeages van een DVP nooit moeten onthullen ter bescherming van privacy. Bovendien zal ik mijn gezichtsfoto's niet willen delen via Social media.Hmmm ( @Luna) dat klinkt heel spannend. Meen het overigens oprecht. Ben heel benieuwd naar je. Jammer dat de fotos op niet echt duidelijk zijn.
Liefs en groetjes Dree
Verdorie, ik sta er niet bij
Lief zijn tegen @Luna, dan zet ze je er vast wel bijVerdorie, ik sta er niet bij
Luna zie ik als "one of the guys" , daar zal ik niet snel mee afspreken als Knipoog , mss wel als incognito. Ik ken haar looks ook nietLief zijn tegen @Luna, dan zet ze je er vast wel bij
ooooooww reken maar.
@bergvlas dat lijkt me een goed plan. Eerst maar eens zien wanneer we dat weer kunnen doen.Ik zou (met een biertje op een zomers terras) @HINDOESTAANSE4EVER wel eens willen ontmoeten.
Negatief antwoord verbaast mij niet.Ik heb er nu drie een berichtje gestuurd/gevraagd of ze dat wel deden, helaas van allen negatief antwoord. Vooral LittleDutch vind ik een prachtig ding, super strak, gepiercete clithood.
Dat sowieso. Wat in het vat zit...@bergvlas dat lijkt me een goed plan. Eerst maar eens zien wanneer we dat weer kunnen doen.
verzuurt niet . Komt goed @bergvlas.Dat sowieso. Wat in het vat zit...
Van haar of in het algemeen?Negatief antwoord verbaast mij niet.
Elaa overloperLuna als je ooit in omgeving van gent bent laat iets weten.En lotte heeft ooit gewerkt in instituut rene was topdame.
Toch niet wanneer kunnen we afspreken lieverdjeElaa overloper
Heb ik iets gemist? Waar zijn de foto's van Luna zichtbaar en waar ontvangt ze?
Volgens mij moet je een nummertje trekken dan14 januariben je de eerste als het allemaal meezit