Je weet het maar nooit in dit land....Waarom niet? Ben je bang dat de CIA je anders op de korrel neemt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe weet het maar nooit in dit land....Waarom niet? Ben je bang dat de CIA je anders op de korrel neemt?
Dus in het vervolg sturen we elkaar op dit forum geen PM meer?Precies @lovemachine doel is openheid van dit forum.
PM me even, dan spreken we daar verder.Dus in het vervolg sturen we elkaar op dit forum geen PM meer?
Ehm....PM me even, dan spreken we daar verder.
Heb dit gellukig gemist, als ik het had gezien voor 150/200 was ik instant de auto ingestapt om haar te bezoeken.Barbie, je zegt het. https://www.girlsreview.nl/threads/barbie-van-tv-massage-inc-sex.1702/
Er zat een kwalijk luchtje aan helaas.
Dat was een leuke tijd, dat je bijna standaard uit een hoop leuke dames kon kiezen bij dubbeldam 82. Jammer dat het huis in aanbod zo achteruit gegaan is. Ik weet van een dame dat Alicia helaas gestopt is met dit werk, en niet meer ergens anders actief is.Als het gaat om dames die ik in het verleden heb bezocht en nog wel eens zou willen ontmoeten, dan denk ik in eerste instantie aan een aantal dames waarmee ik vaak leuke tijden heb doorgebracht in Dubbeldam82 in Dordrecht. En dan vooral Joyce, Melanie, Angelique en Alicia. Allemaal op een bepaald moment gestopt daar en dan weet je nooit of ze ergens anders werken / überhaupt nog werken. Dus die drie leuke dames verloor ik uit het oog, zonde. Zou ze best nog eens willen ontmoeten in elk geval. In die tijd werkten daar meerdere leuke dames, die dan ook weer vertrokken. Ik kan me nog onder meer Kim, Verona, Nina en Sanne herinneren.
Dat was een leuke tijd, dat je bijna standaard uit een hoop leuke dames kon kiezen bij dubbeldam 82. Jammer dat het huis in aanbod zo achteruit gegaan is. Ik weet van een dame dat Alicia helaas gestopt is met dit werk, en niet meer ergens anders actief is.
Heb je al een afspraak met Ilse gehad?Ilse de rooij en Chelsea de best staan nog wel op mijn verlanglijstje.
Daarnaast zou ik geen nee zeggen tegen danielle koppers(oud verleidster van temptation island), dat vind ik echt een lekkerding.
emma starr een paar jaartjes geleden in amsterdam ontmoet. Was niet eens super duur.Emma Starr. Ze komt binnenkort naar Antwerpen heb ik begrepen (als dat virus natuurlijk weer niet in de weg zit, het is een Amerikaanse) en ik denk dat ze zeker nog eens ga bezoeken. Haar man is ook een sympatieke meneer.
Ik in München, oktober 2019emma starr een paar jaartjes geleden in amsterdam ontmoet. Was niet eens super duur.
Staat weer op de siteIk mis met je mee! Frederique was fantastisch!
Afspraak gemaakt, maar zit voor de komende 2 weken al volStaat weer op de site
WederzijdsIk zou @belleds willen ontmoeten
zou een dagje uit naar België moeten inplannenWederzijds
En ik jullie twee samen. Een heerlijke droom om dit in ooit in vervulling te laten gaan.Wederzijds
Yep! Die Benelux-toer met belleds, luna en Joke-privé gaat er toch eens moeten komen!Wederzijds
Of wij twee komen naar Nederland. Wil gerust taxi spelen voor Belle.zou een dagje uit naar België moeten inplannen