Ik heb er ooit eens eentje gehad die in zeemeerminnen geloofde vanwege één of andere nep docu op Discovery of NatGeo of zo ... tsjaaaa.
Heel vriendschappelijk met een dame tijdens de date jazeker, maar zien als een (platonische) vriendin? Nee. Buiten de date heb ik met geen enkele dame contact. Tuurlijk zit het leven vol verrassingen, dus ik zal niet beweren dat er nooit iets meer kan ontstaan, maar ik ben er niet op uit. Wil niet zeggen dat je tijdens de date niet close kunt zijn en van een aantal vaste dames weet ik behoorlijk veel zeer persoonlijke dingen, maar het blijft verder een duidelijk omkaderde vriendschappelijke band die begint en eindigt bij de date.
Edit: en ja, in mijn naïeve beginjaren van het wandelen is mijn hoofd ook weleens op hol gebracht en kreeg ik allerlei onrealistische gedachten over wat zou kunnen zijn. Waarschijnlijk gebeurt dat in het begin bij veel wandelaars wel, maar je leert ervan en eerlijk gezegd wordt het wandelen ook een stuk prettiger wanneer je die fase achter je kunt laten.