Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk dacht ik krijg een nieuwe optie maar ik heb die tweede een bericht gestuurd
Nou inderdaad, kansloos!En de TS is al weer weg van dit forum. Een topic starten met de bedoeling om een review te plaatsen, en dan zelf niets doen. En hij vond zichzelf nog wel zo sportief.
De ene vind ik echt te duur (250)
Hij heeft de kritiek nieuw aangekund, de slapjanus.En de TS is al weer weg van dit forum. Een topic starten met de bedoeling om een review te plaatsen, en dan zelf niets doen. En hij vond zichzelf nog wel zo sportief.
Dat werd mij als prijs vermeld in een app door de persoon in kwestie.Waar staat dat het 250 euro kost?
Deze dan?Iemand nog? Het hoeft ook niet echt zuidelijk te zijn. Tot ongeveer Amsterdam is het goed, maar niet nog noodelijker
Eigenlijk was het zondag vandaag in de zin van het aanbod (en ben ik vanwege het gebrek aan reactie toch ergens langsgegaan). Omdat het vandaag van vandaag nog 23 uur lang is, wil ik het over een uur of 18 (dus na werk) toch best proberen.Deze dan?
Blond girl XXL, I like party
hello my name is kamyla very hot like an erupting volcano i do all kinds of work i am more active than passive but i do a little bit of everything if you want to hav...www.kinky.nl
Eigenlijk was het zondag vandaag in de zin van het aanbod (en ben ik vanwege het gebrek aan reactie toch ergens langsgegaan
Ik bedoelde gebrek aan verdere reacties na jouw goede inzet, die helaas op niets was uitgelopenGebrek aan reactie? Ik heb je 3 opties gegeven.
Maar goed, je zegt dat je toch ergens bent langsgegaan, waar dan?
Sorry, ben vanavond toch niet in de gelegenheidEigenlijk was het zondag vandaag in de zin van het aanbod (en ben ik vanwege het gebrek aan reactie toch ergens langsgegaan). Omdat het vandaag van vandaag nog 23 uur lang is, wil ik het over een uur of 18 (dus na werk) toch best proberen.
Oké, je hebt de Amerikaanse versie van de Speld gevonden! Of is de Speld de Nederlandse versie van the Onion?