Mijn neef, een paar vrienden en een enkele ruimdenkende ex-collega weten dat ik wandel. Voor de rest hang ik het niet aan de grote klok.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor de meesten zal dit zelfs al te veel zijnMijn vrouw weet ervan, en dat is voldoende.
De vraag blijft dan, wie en wat is normaal?Tja, bij liefde denk ik aan mijn ouders en mijn katten. Bij seks en knuffelen aan DVPs.
Maar ik schijn niet helemaal normaal te zijn ?.
Iedereen is normaal. Misschien de ene meer dan de andere ?De vraag blijft dan, wie en wat is normaal?
Er is natuurlijk wel degelijk sprake van bedrog als je je partner belooft hebt dat je alleen seks met haar hebt en met niemand anders.Dat is alweer een andere discussie he. Bedrieg je je partner dan wél als je puur voor het genot van seks, zonder over gevoelens of wat dan ook te spreken, eens gaat spelen met een dvp? En als je een glas gaat drinken met iemand (wat je thuis ook zou kunnen) of als je uit eten gaat met iemand, dan bedrieg je je partner niet?
Dat is het kernpunt natuurlijk he: beloof je je partner om alleen seks met haar te hebben? Een relatie met een vaste partner bevat seks, maar ook nog 1000 andere componenten. Niet iedereen zal hier op eenzelfde manier op antwoorden vanuit zijn persoonlijke situatie. Eigenlijk komt dit neer op de vraag: hoe belangrijk vind je seks binnen een relatie?Er is natuurlijk wel degelijk sprake van bedrog als je je partner belooft hebt dat je alleen seks met haar hebt en met niemand anders.
Vlgs. mij moet je de vraag uitbreiden:Dat is het kernpunt natuurlijk he: beloof je je partner om alleen seks met haar te hebben? Een relatie met een vaste partner bevat seks, maar ook nog 1000 andere componenten. Niet iedereen zal hier op eenzelfde manier op antwoorden vanuit zijn persoonlijke situatie. Eigenlijk komt dit neer op de vraag: hoe belangrijk vind je seks binnen een relatie?
Uiteraard mag mijn partner ook buiten de deur gaan als ze daar zin in heeft. Het tegenovergestelde zou redelijk hypocriet zijn. Ik denk dat de meeste hoerenlopers hier dat wel inzien, en dus geen rationalisaties gebruiken zoals jij die schetst. Je legt velen hier woorden in de mond die ze nooit uitgesproken hebben.Hoe gelijkwaardig zijn de partners van al die "wandelaars" die bij tijd en wijle hun relatie even "uitwandelen"?
Waarmee overigens iets helemaal anders bedoeld werd dan wat @Oedeis er hier van maakt. Het is eerder als er niks over te zeggen valt, dan kan men beter zwijgen.Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen.
Nee geen last van eigenlijk. Er is zelden iemand die er echt naar vraagt, maar er wordt soms geluld achter m'n rug om. Het is niet dat ik ermee te koop ga lopen, maar vind dat het niet mijn probleem is als mensen achter m'n rug om over mij praten. Er wordt toch wel gepraat.@solonl: Respect dat je zo gemakkelijk naast je neer kunt leggen wat anderen over je hobby denken. Voor mij persoonlijk ligt dit toch een stuk moeilijker, ook al ben ik het grotendeels eens met je wat je zegt. Ik ben toch bang dat het me altijd zal blijven achtervolgen als het bij iedereen bekend is, juist omdat het voor al die mensen dan zo'n ontzettend interessant ding is en ze er dan wellicht eindeloos naar zullen blijven vragen. Heb jij daar dan geen last van?