Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMerel is een leuke meid, hele kleine borsten A, super slank. Op de kamer moet jezelf maar oordelen. (Als het slecht was had ik 't wel gemeld.)Als we het over RvP hebben, voldoet Merel ook wel aan de omschrijving. Kan alleen niet zeggen hoe ze op de kamer is; ik ben tot nu toe nog iedere keer de kans misgelopen om met haar af te kunnen spreken.
De een wel de ander beslist niet soms moet je bijbetalenEr staan op de website geen prijzen... En weet iemand of de dames nog zoenen ivm corona?
Wat een rare constructie.. heb je toevallig ook namen die wel inclusief zoenen zijn?De een wel de ander beslist niet soms moet je bijbetalen
Beste Thijs, kijk iedere dame komt en is verantwoordelijk voor haar eigen verdienste er zijn bepaalde regels met het huis afgesproken wil jij van de regels afwijken moet je dat met de dame op de kamer bespreken als je met je bezoek klaar bent ga je weg kusje aan de voordeur en mondje dicht , helaas beste Thijs , kan ik dat niet tegen jou zeggen want ze kijken mee wat ik wel kan zeggen dat het veel meer kost .Wat een rare constructie.. heb je toevallig ook namen die wel inclusief zoenen zijn?