Wie kan mij helpen deze Dame te vinden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bastig

Newbie
6
24/12/24
0
Kan iemand me aub helpen, ben op zoek naar een vrouw in Nieuwstad Groningen.

Ze draagt (meestal) blond lang lijkt wel nep haar.

Iets molligere dame niet al te dik.

Deze mooie dame is nog al klein rond de (162, 160 uit me hoofd)

Overdreven veel make up op

Lekkere niet te strak kontje en dikke tieten.

Ze draagt 9/10 x ook stockings wanneer ze aan het werk is.

Ik ben jaar geleden geweest bij deze top mevrouw, sex van me leven gehad heel lief en geil. Alleen gisteren kon ik haar helaas niet vinden (misschien omdat het dinsdag was om 18:00)

Weet iemand aub wie deze mevrouw is of ze er überhaupt nog werkt? Zou me een enorme gunst doe .

Laatst bewerkt:

Ik ben jaar geleden geweest bij deze top mevrouw, sex van me leven gehad heel lief en geil. Alleen gisteren kon ik haar helaas niet vinden (misschien omdat het dinsdag was om 18:00)

Weet iemand aub wie deze mevrouw is of ze er überhaupt nog werkt? Zou me een enorme gunst doe .

Met zn omschrijving ga je haar ook niet vinden. Geen leeftijd of naam. Hebje. Haar nummer niet gevraagd.

Altijd doen dat is makkelijk nieuwe afspreal plannen.

Met zn omschrijving ga je haar ook niet vinden. Geen leeftijd of naam. Hebje. Haar nummer niet gevraagd.

Altijd doen dat is makkelijk nieuwe afspreal plannen.
Ja was een van me eerste keren, niet veel ervaring vandaar niks gevraagd en niet opgelet op haar nummer. Het is dus normaal om aan de werkers hún telefoonnummer te vragen?

Dat zal ik niet weten, ik kwam haar tegen bij de Nieuwstad in Groningen. Kan ook zijn dat ze gestopt is want was jaar geleden voor het laats. Wat wel heel jammer zou zijn.
Een raamdame dus.
Er zit weinig anders op dan van tijd tot tijd gaan kijken of ze er wel is. Als ze er niet op dagelijkse basis is, moet je erg veel geluk hebben.

Ik weet exact wie je bedoeld. Ze doet niks speciaals, maar ze is wel lekker wild. Zij werkt er al een poosje niet meer. Een paar maanden geleden werkte een andere dame op haar plek en zelfs zij is er niet meer.

Terug
Bovenaan Onderaan