nou ja, betrapt...
nou ja, partner...
Dit is er eentje uit de categorie "hoe kon ik nou zo stom zijn?"
Tijdens de (corona)lockdowns kon het soms best lastig zijn om een dame te regelen. Om die reden nodigde ik toen weleens een dame bij mij thuis uit. Iets wat ik liever niet doe, maar nood breekt wet.
Ik was dus erg blij met het feit dat ik twee dames had die graag bij mij op bezoek kwamen.
Zoals jullie weten heten veel dames, met name die uit het oostblok Anna.
Ik had dus in mijn telefoon meerdere Anna's staan. Anna Vleuten was een duitse en woonde in Vleuten en Anna Pool komt uit Polen, Anna Amersfoort uit Amersfoort etc.
Op een dag had ik zin in vertier dus ik app Anna Vleuten of ze zin heeft om om 20u af te spreken. Gelukkig vond ze het prima, dus afspraak gepland.
Die middag kwam ik in tijdnood, dus wilde de afspraak verzetten naar 20.30. Dus ik app met mijn stomme kop Anna Pool met de vraag of we om 20.30 kunnen afspreken. Prima stuurt ze terug.
Die avond stuurt Anna Vleuten me dat ze er om 20.30 is. Wat mij betreft prima, dat hadden we immers afgesproken.
En toen... hel en verdoemenis
Om 20.30 hoorde ik al meerdere auto's en verheven stemmen op mijn oprit. En daar stonden de beide dames met het stoom uit hun oren. Blijken ze elkaar ook nog te kennen en niet bepaald positief! Kut!
Lang verhaal kort: geprobeerd e.e.a. uit te leggen, maar er was geen redden meer aan. Beide dames zijn stampvoetend naar huis gegaan en ze wilden allebei niets meer van mij weten.
Tot overmaat van ramp had de overbuurvrouw, waarmee ik sowieso al niet zo'n geweldige relatie heb, alles meegekregen
Sindsdien nooit meer thuis afgesproken