Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar ben ik ook wel geintereseerd inPrive ontvangst met geile vrouwen in Rotterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooi sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Rotterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Was mij ook opgevallen. Geeft je inderdaad te denken maar toch wel nieuwsgierig of er ervaringen met haar zijn.Haar adv.-tekst op kinky is kennelijk 7 maanden oud en behelst maar twee korte zinnen. Roept weinig belangstelling bij mij op.
Prins Alexander
Ja reageert wel, maar komt steevast te laat op locatie.
Aantal jaren geleden haar gebeld, voor ik wat kon zeggen werd ze boos, en verbrak de verbinding. Paar weken geleden kwam ik haar tegen in lokale winkelcentrum, ik zei haar gedag en ze lachte vriendelijk terug. Volgende keer een praatje met haar aanknopen, ze ziet er prima uit voor haar leeftijd. Wel zin.Ga het gewoon proberen. Ik weet wat je denkt. Het is een rare, maar haar massage, als je verder niks wil, is prima
Ze toont ze wel in volle glorie? Maar dat is het dan ook?Ik heb ooit een keer bij haar de Fabien special gehad. Nou, ik kon het verschil met een normale massage niet merken maar ik was wel duurder uit.
Ze heeft echt heerlijke tieten, maar helaas kan je er niet aanzitten...