Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zeg dan ook 'soms'...Zojuist even gedaan met mijn naam en telefoonnummer. Waanzinnig, drie hits waar je precies niets aan hebt
BedreigingWat ging er bijna mis bij jou??
Heb dat wel eens gedaan met een kerel die een vriendin lastig viel op chatgirl. We kwamen hem tegen op een bdsm forum en op het forum van de duivenclub waar hij bestuurslid was met zn chatgirl nick. Woonplaats klopte en we hadden gelijk zn achternaam.Nog nooit iemand door Google gehaald met naam en telefoonnummer?
Waanzinnig wat daar soms uitkomt.
Dit dusVind ik een geweldige kick als een dame zo op haar gemak bij je is dat ze haar echte voornaam aan je geeft. Dat is net zoveel zeggend als onze eigen voornaam, maar het vertrouwen dat je daarmee gegeven wordt is een erg fijn gevoel.
Ik denk dat het vanaf onze kant hetzelfde is. Tussen de klanten zitten een hoop engnekken waar je je naam niet aan wil vertellen. Tussen de dames zitten er ook gevallen die ik niet (direct) zou vertrouwen. Of misschien de dame wel maar haar "vriend" niet.Wat maakt het ons uit. Ik verkies alvast de echte voornaam, want ik spreek jou daar wel degelijk mee aan.
Maar dat vertrouwen komt ook terug na enkele dates en dan vertel ik meestal ook mijn echte voornaam als ik voel dat het goed zit.
Haha toevallig bijna welWat verschrikkelijk interessant dit onderwerp, doe wat je niet laten kan en stuur ze met kerst en je verjaardag ook een kaartje
Vakantiekaartjes he!Haha toevallig bijna wel