Zoals zoveel Belgen heb ik drie voornamen, dus keuze genoeg.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa idem hier. Deze dame staat ook in mijn 'prive' telefoon. Het is een kwestie van vertrouwen.Ik gebruik ook altijd mijn eigen (voor)naam. Ik heb ooit een dame leren kennen die haar naam ( en dus identiteit) aan mij bekend maakte. Ik was er al vaak geweest en dat klikte wel. Ik vind het wel wat hebben dat je elkaar beter kent. Het was ook haar echte naam, want ze had fb account.
Dat vind ik nou zo gek. Voor het wandelen, een toch ietwat discrete activiteit, worden er "artiestennamen" gebruikt, maar op FB gebruikt iedereen de eigen naam. De info die je daar zomaar gratis met de halve wereld deelt wordt vrolijk misbruikt door allerlei bedrijven. Denk maar aan het Cambridge Analytica schandaal (https://www.vox.com/policy-and-poli...16/facebook-cambridge-analytica-trump-diagram).Het was ook haar echte naam, want ze had fb account.
Ook al meegemaakt. Via via kom je dan al snel de echte naam van meerdere dames van dat privéhuis te weten. Nooit misbruik van gemaakt uiteraard.Ja idem hier. Deze dame staat ook in mijn 'prive' telefoon. Het is een kwestie van vertrouwen.
Moet dat niet "lo" zijn?Gebruik ook altijd mijn eigen naam of bij spaans taligen de spaansevariant met de toevoeging "la".
Nee in dit geval nietMoet dat niet "lo" zijn?
Je naam die je zegt onthouden ze mss niet, maar je nickname op hoerenfora achterhalen ze snel en vergeten ze niet snel.eigen naam sommige dvp's willen niet eens mijn naam weten, ze onthouden je naam ook meestal niet, test het maar ?
Vind het wel grappig dat de meesten hier aangeven hun echte namen te melden bij de dames, maar op GR toch weer een nickname gebruiken.
Ja daar heb je ook wel een punt inderdaad. En er kunnen hier ook nog eens niet-leden meelezen dus groot verschil.Een handvol DVP's die je voornaam kennen....of een vrij toegankelijk internetforum met 2500+ leden.
Toch een redelijk groot verschil denk ik.
Wel erg jammer dat er nog steeds mensen zijn die mensen met een Turkse of buitenlandse naam blokken.
Is dezelfde reden dat een vriendin van me haar naam afkort naar iets meer Nederlands bij sollicitaties.
Ik had mezelf voorgenomen om onder een alias dames te bezoeken, maar letterlijk de eerste keer versprak ik me meteen. Bij het voorstellen.
Ik ook gewoon waarom zo moeilijk doen.Same here: ik gebruik m'n eigen voornaam. Net zo makkelijk.
Niet helemaal waar ben ik achtergekomen. Vast meisje waar ik bij kom in de Geleenstraat in Den Haag zat toen corona even aan de gang best even in de financiele shit. Heb toen wat geld overgemaakt naar haar Roemeense bankrekeningnummer. Zie ik op bankafschift haar voor en achternaam staan en voornaam is dezelfde als die ze aan het raam gebruikt. Naar gevraagd en ze zag geen reden om niet haar eigen (13 in een dozijn) voornaam te gebruiken.Net als alle dames .