dat is volgens mij een beperkte groep dames ,die er gebruik van maakt..
volgens mij de dames die over het algemeen goede iets uitgebreidere service geven..je herkent de advertenties op Kinky bijna gelijk..
mooie glamour foto's op een mooie set geschoten ..
stuk voor stuk uit Oost Europa..
1 van die dames uit dat Aalsmeer/Breda/Zwolle circus heeft me dat ooit eens uitgelegd ...ze schrok een beetje dat ik dat doorhad en haar confronteerde..
hoe het precies werkte weet ik niet meer ..werkte geloof ik via de organisatie die hun tot op zekere hoogte hielp om hier te kunnen werken..
men houd bij
ofdat je een lul in omgang bent
ofdat je de dame helemaal suf knalt met eventueel een 20 cm gun
ofdat je mogelijk met vals geld betaald hebt
ofdat je handhaving of wout bent of mogelijk bent
ofdat je een uur in de wind stinkt
ofdat je 140 kilo zwaar bent
maar bij de gemiddelde dame die hier een week of iets zit en vervolgens verdwijnt?..
neuh ,die houden dat niet bij..
de paar vaste hier in de regio onthouden zelf wel van hoe en wat..die hebben hun eigen 'dossier'
die herkennen gasten uit de regio toch meteen zij het negatief dan wel positief..1 dame heeft mij een keer laten zien dat ik in haar telefoon als contact stond onder 'nice guy,no stress'..wat dat ook moge betekenen
vantevoren was er een fakerslist op Kinky..
dat hielp ze misschien ook wel eens..maar je koopt bij de Aldi gewoon een prepaid sim ,en je begint opnieuw..scheert je baard of snor af ,of laat hem staan en niemand herkent je 1,2,3
dus dan kon je alsnog ,wanneer je op iemand lijkt qua schrijven en houding ,misschien nog wel voor iemand aangezien worden..
en dus geblocked worden zonder reden..
is mij ook wel eens gebeurt..
ook wanneer een stel dames in hetzelfde pand zitten lullen ze onderling over je..ze neuken niet allemaal heel de dag..dus ga je wel eens door de mangel..
een jaar geleden zaten er hier 4 Roemeense dames bij elkaar..
die heb ik om beurten geproefd ,sommige 2x..nadat de 1e 2 keer redelijk moeizaam verliepen qua contact leggen..was het erna geen enkel probleem
zou bijna de voordeursleutel gekregen hebben ..
maar als ik een gigantische lul had geweest (of gehad)..of bij wijze van tijdens doggy ineens anaal had geprobeerd?
dan kom je nooit nog ergens binnen..niet eens misschien..
in de regel valt zo'n groepje meiden dan uiteen na een tijd en gaat er eentje of een deel naar een andere locatie..en kom je dan ineens voorbij en men herkent je?
niet goed..dat komt niet goed..