Gentlelover
Wandelaar
- 67
- 05/01/23
- 62
Ik heb toevallig deze morgen een bericht gestuurd via SJ, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb ik al gedaan, maar nog geen reactie gehad.
Komt er misschien weer een filmpje met, waar blijven jullie mannen?Ja, er zou vandaag een GB zijn. Aangemeld en ik zou deelnemen. Helaas laat Sanne alleen niets meer van zich horen.
Die communicatie zou ze wel even iets aan moeten doen want ze lijkt mij wel gewoon erg lekker
Ze doet zeker dp ik heb het meegemaakt. Ze kan flinke stokken hebben. Spuiten in der mond is ook geen probleemDoet ze ook aan dubbele penetratie? En ook anaal en vaginaal tegelijk bijvoorbeeld? Lijkt mij geweldig!
En ik had altijd een telegram kanaal van haar. Heeft iemand die nog?
Ook interesse! Ik had ook een telefoonnummer dat (net gechecked) ook niet meer gebruikt word. Zou graag een keer nog zo'n blowbang met haar meemaken.ik had altijd een telegram kanaal van haar. Heeft iemand die nog?
Ik ben ook geïnteresseerd omdat ik veel over haar hoor, hoe abonneer je je op haar telegramkanaal?