Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is nog niks. Stond er ook één op SJ die vroeg 500 euro, het kan dus nog gekker200 € voor anderhalf uur gangbang met 1 dame? The sky is the limit!
Morgen is er idd weer eentje zag ik, bijna wekelijks volgens mij! Laat ons weten hoe het was en of het die 200 euro waard is, misschien ga ik de volgende keer dan24/2 weer zie ik, als de foto's kloppen is het wel een heerlijke dame, redelijk aan de prijs maar ga toch proberen contact te leggen kijken hoe dat verloopt.
Ben je alleen bij de blowbang geweest of ook de gangbang?Afgelopen vrijdag weer geweest, voor de blowbang / bukake, was een erg geile sessie met drie andere mannen en zij in het middelpunt op een kussentje op haar knieën, we werden heerlijk gezogen tot iedereen gespoten had, daarna heeft ze zichzelf op bed nog even verwend als leuk showtje voor de aanwezigen. Herhalingsgevaar 100%.
Alleen bij de blowbang.Ben je alleen bij de blowbang geweest of ook de gangbang?
Is het nou 10 juni of 10 juli. 10 juli is namelijk op een zondag. Lekker amateuristisch dit. Als dat een voorteken is hoe de gangbang verloopt dan bedank ik vriendelijk.
10 juni, hij was een week uitgesteld en als ik me niet vergis oorspronkelijk gepland voor afgelopen vrijdag... Dit soort foutjes heb ik al bij menig (zo niet iedere) organisator gezien en staat los van de kwaliteit van het gebodeneIs het nou 10 juni of 10 juli. 10 juli is namelijk op een zondag. Lekker amateuristisch dit. Als dat een voorteken is hoe de gangbang verloopt dan bedank ik vriendelijk.
Locatie is in een hotel in Amsterdam toch?NIEUWE DATA VRIJDAG 17 JUNI 2022 AMSTERDAM!
Ook ontvangen, gaat me niet lukken ivm Bunga Bunga feestje in Antwerpen…Bericht van Sanne:
Goedenavond.
Alles goed?
Aankomende week organiseer ik een 1 op 1 en een GB. (mocht er voldoende mannen zijn.)
Vrijdag 8 Juli ben ik in het Mercure Hotel City Centre van 14.00 tot 22.00 uur.
Het lijkt me spannend om tussen 16.00 en 17.00 uur een GB met 4 mannen te plannen.
Mocht je tijd en zin hebben, zou ik het heerlijk vinden.
Ik trek me stoute pakje aan voor jou
Let me know x
Aanmelden via: [email protected]
jammer dat ik er niet was zeg, had ook graag 1 op 1 gedaan met SanneHelaas was het vanwege te weinig aanmeldingen niet door gegaan. Wel heeft ze 1 op 1 ontvangst gedaan.
Aanstaande donderdag 12:00!!!Ben benieuwd wanneer de volgende plannen en data er zijn?