WHEM Evalina - Apeldoorn (Sexjobs)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@black John doe @maartenutrecht veel plezier! ik had mijzelf ook aangemeld voor vrijdag, maar heb helaas een ongelukje gehad en zit de komende weken met mijn rechterarm in een brace.... kan je niet eens fatsoenlijk aftrekken.. 😖

maar ik ben 2 keer geweest voor de zomer en dat was geweldig... kon niet wachten tot vrijdag maar moet nu jullie recensies maar afwachten...
oei das minder... beterschap
 
Met het gevaar om in herhaling te vallen, hierbij mijn recensie van afgelopen vrijdag.
De recensies van de andere heren kan ik alleen maar beamen, Evalina is echt buitencategorie en haar man Chris een bijzonder relaxte host.

Voorpret. Ik had de advertentie op SJ gezien en meteen een appje gestuurd.
Redelijk snel kreeg ik een appje terug dat ik welkom was. Kreeg een berichtje in keurig Nederlands waarin al wat geteased werd. Dat keurige NL is trouwens geen eis o.i.d., maar je maakt het zelden mee in deze wereld. Het viel mij dus op. De voorpret was voor mij begonnen.
Je moet er trouwens snel bij zijn. Ik zag dat de advertentie al snel weer verwijderd was, blijkbaar was er (meer dan) genoeg animo binnen in de korte tijd dat de advertentie online had gestaan.

Op donderdagochtend kreeg ik via de app een straatnaam waar ik heen mocht rijden en duidelijke instructies. Op vrijdagochtend vroeg in de auto gestapt richting Apeldoorn. Voor mij circa een uurtje rijden, maar dit was het meer dan waard. Eenmaal in de straat aangekomen kon ik een appje sturen en kreeg ik al vlot het adres toegestuurd. Het betreft een relatief nieuwe wijk met keurige huizen.
Ook Chris en Eva wonen/ontvangen in een keurig en fris huis.

Chris ontving mij. Het is, zoals gezegd, een relaxte nette kerel.
Hij vroeg mijn naam bij binnenkomst. Dat ben ik niet echt gewend. Bij andere GB's werd iedereen maar gewoon binnengelaten, mocht ik betalen en begonnen wij op enig moment. Maar goed, Chris hield dus bij wie er allemaal waren en wachtte netjes toen iedereen er was. Althans, één kerel kwam per OV en was wat later. Daar hebben wij niet op gewacht.

Door Chris werd ik naar de huiskamer begeleid.
In de huiskamer lag een matras op de grond. Dat klinkt shabby, maar was het echt niet.
De huiskamer was verduisterd door gordijnen en van sfeer voorzien door een soort projector/discolamp die kleurtjes projecteerde op het plafond.
Er was al een aantal mannen toen ik binnen kwam.
Op TV was een GB te zien om alvast in de stemming te komen. Die extra stimulans had ik niet nodig, zo bleek toen Evalina binnenkwam.
De sfeer was ontspannen en het soort ongemakkelijk dat ik van andere GB's wel ken.
Je zit toch met meerdere anonieme horndogs wat te wachten.

Uiteindelijk waren wij met 10 man aanwezig.
Vooral jongere kerels; op het oog waren het vooral dertigers/veertigers met een enkele uitschieter naar boven.
Chris gaf toen iedereen er was nog wat tips en tricks mee; graag initiatief nemen en alles met respect.
Op enig moment ging Chris, nadat hij haar intromuziekje had opgezet, Evalina halen.
Ik moest mijn bek wel van de grond rapen toen zij binnenkwam. DAMN wat een verschijning. Een lange, super strakke, sensuele dame met lang zwart haar. Naaldhakken, mesh/fishnet bodysuit en masker. Zoals ik aangaf; buitencategorie. De groep was duidelijk onder de indruk en viel stil

Een detail wat ik ook wel prettig vond; pas nadat Evalina binnen was werd het financiële deel gedaan doordat men even langs Chris mocht. Dit maakte het net iets minder een zakelijke transactie en ging niet ten koste van de sfeer. Dat heb ik anders meegemaakt.
Wat volgde was ongekend, waarbij tussendoor nog van outfit werd gewisseld door Evalina. Tweede outfit; roze lingerie compleet met jarretels en stripper heels met lichtjes. Daarin kwam haar lichaam, zo mogelijk, nog beter uit.
Evalina teased graag en wordt graag uitgedaagd. Ze praat (of heeft praatjes) als de groep stil is. Dat gebeurde onze groep nogal eens.. Ik hou van zo'n pittig karakter. Het was leuk plagend naar mij toe, niet vervelend. Ze geniet zichtbaar van het spel en je merkt – zowel aan haar als aan Chris – dat het echt liefhebbers zijn.
Wij hebben ruim twee uur fun gehad. Drie mannen zijn niet tot het eind gebleven. Tijdens die twee uur is van alles gedaan en (in mijn geval haha) geprobeerd. Evalina leek daarbij onverzadigbaar. Wij eindigden met een bukkake facial. De terugrit heb ik na zitten genieten. Napret. Er zijn nog wat foto's en filmpjes gemaakt door Chris welke hij nog per app zal sturen.

Herhalings- en verslavingsgevaar is hier levensgroot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan