Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben al collega's en familie tegen gekomen. Maar blijft altijd tussen ons...Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je mensen van de parenclub kent, buiten de club jou/jullie tegen anderen vertelt hebben dat jullie er ook komen.
Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je mensen van de parenclub kent, buiten de club jou/jullie tegen anderen vertelt hebben dat jullie er ook komen.
Mijn collega die vertelt aan iedereen in het bedrijf dat hij met zijn vrouw naar clubs gaat , vind ikIk ben al collega's en familie tegen gekomen. Maar blijft altijd tussen ons...
En zijn vrouw is zeker ook wel blij met hem ;-))Mijn collega die vertelt aan iedereen in het bedrijf dat hij met zijn vrouw naar clubs gaat , vind ik
Persoonlijk wel cool van hem . Maar als iemand niet wilt dat het naar buiten komt en die gene vertelt het toch wel erg dat ie zijn mond niet dicht kan houden !
Jah dat weet ik niet maat die heb ik nooit gezien hij nodigde zelfs mijn leidinggevende monteur om met zijn vrouw eens langs te gaan bij hunEn zijn vrouw is zeker ook wel blij met hem ;-))
Juist, en die hebben niet die ere-club-code en vertellen gewoon rond. Tegen familie en al....Het gaat er niet om dat je in de club gespot wordt, maar dat je door een bekende die niet van het clubben is gezien wordt als je de poort inloopt of uit rijdt.
Is dat jou overkomen?Juist, en die hebben niet die ere-club-code en vertellen gewoon rond. Tegen familie en al....
ik heb haar geneuktHeb je haar wel mogen neuken? Of ben jij de enige die genaaid werd?
Dat is het verstandigste. Veel mensen zijn nog zo bekrompen dat ze niet door hebben hoe geweldig lekker goede seks is. En dat iedere dag friet eten ook gaat vervelen. Wees openminded en veroordeel dat niet.Ya. Maar ik blijf ontkennen..
Sex met onbekenden is veel beter. Geen gezeik gewoon lekkere sex en daarna bye bye. Komt er een volgende keer? Misschien....of niet. Makkelijk.ik heb haar geneukt
daarna stond ze mij uitedagen in haar bureau
what a bigmistake!
Dat zou ik dus nooit doen. Een bekende van de buitenwereld in een club neuken. Daar komt volgens mij altijd miserie van.ik heb haar geneukt
daarna stond ze mij uitedagen in haar bureau
what a bigmistake!
Ik denk dat wij wel wat ervarener zijn, daarom doen wij dit niet.Dat zou ik dus nooit doen. Een bekende van de buitenwereld in een club neuken. Daar komt volgens mij altijd miserie van.
Ik ben zo 1x iemand bekend vanuit de buitenwereld tegen gekomen in een club. Wij hebben enkele woorden gewisseld dat we er buiten zeker niets van gingen zeggen en ik ben uit haar buurt gebleven.
Het hielp natuurlijk ook wel dat ik mij totaal niet aangetrokken voelde tot haar.
Ik weet niet wat het zou geven moest ik iemand bekend tegenkomen in een club die ik wel heel aantrekkelijk zou vinden.
Dus hiermee ontkracht ik mijn eerste zin alweer. Zeg nooit nooit. Ik zou er wel heel voorzichtig mee omspringen.
Ik neem aan dat het een heel leuke en geile verschijning was/is.
Die fout heb ik ook ooit gemaakt, dat doe je maar 1x. Ellende garantie krijg je erbij.Ik denk dat wij wel wat ervarener zijn, daarom doen wij dit niet.