Algemeen West Vlaanderen, het massage clubhuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zoek een massage door een vrouw (lesbisch. bi) voor een vriendin. Zelf hoef ik er absoluut niet bij te zijn. Er staat wel wat op RL maar is er een specifieke site? Is er ook een waar je een evaluatie kan lezen? Een en ander liefst in West Vlaanderen en omstreken
 
Ik zoek een massage door een vrouw (lesbisch. bi) voor een vriendin. Zelf hoef ik er absoluut niet bij te zijn. Er staat wel wat op RL maar is er een specifieke site? Is er ook een waar je een evaluatie kan lezen? Een en ander liefst in West Vlaanderen en omstreken
Shakira in Gentbrugge geeft tantra massages aan zowel mannen als vrouwen. In West Vlaanderen zullen er ook wel zijn. Als je even wat advertenties bekijkt zal je er wel tegenkomen die ook vrouwen masseren.
 
Ik zoek een massage door een vrouw (lesbisch. bi) voor een vriendin. Zelf hoef ik er absoluut niet bij te zijn. Er staat wel wat op RL maar is er een specifieke site? Is er ook een waar je een evaluatie kan lezen? Een en ander liefst in West Vlaanderen en omstreken
Pinky van Queens Massage in Gent is Lesbisch en geeft massages (ook erotische) aan vrouwen. Vraag me niet wat het waard is, ik ben zelf een heteroman en heb er dus geen ervaring mee.


 
Terug
Bovenaan Onderaan