Algemeen West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij is die zo zot als een achterdeur.
Heb afspraak gemaakt voor s anderendaags.
Heel makkelijk via whatsapp. Alle info terug over voorwaarden en adres. De dag nadien stond ik in de hal van een appartementsgebouw. Bij appje welke bel geen antwoord. Dan gebeld. Hoorde de telefoon afgaan maar kreeg antwoordapparaat. Spijtig. Ik denk dat de hoogste bieder in zo'n geval wint of geen goesting op dat moment. Zal nog es proberen.

Iemand ervaring met Lisselot?

Of met Carolina?

Met Kelly?

Laatst bewerkt:
Heb afspraak gemaakt voor s anderendaags.
Heel makkelijk via whatsapp. Alle info terug over voorwaarden en adres. De dag nadien stond ik in de hal van een appartementsgebouw. Bij appje welke bel geen antwoord. Dan gebeld. Hoorde de telefoon afgaan maar kreeg antwoordapparaat. Spijtig. Ik denk dat de hoogste bieder in zo'n geval wint of geen goesting op dat moment. Zal nog es proberen.
En waarom zou je nog eens proberen als je zo te k...ken wordt gezet?

Iemand ervaring met Lisselot?

Of met Carolina?

Met Kelly?

een half jaar geleden eens met Kelly afgesproken in Roeselare. Ik had haar al een tijdje op het oog toen ze nog in waregem zat. Dan toch besloten om af te spreken, dit ging vlot. Aangekomen in haar appartement en f*ck... dat zijn meer of getruckeerde foto's! Ze lijkt er maar een heel klein beetje op, had een verstorven verpleegsters pakje aan en er ontbreekt wel meer of 1 tantje!

een half jaar geleden eens met Kelly afgesproken in Roeselare. Ik had haar al een tijdje op het oog toen ze nog in waregem zat. Dan toch besloten om af te spreken, dit ging vlot. Aangekomen in haar appartement en f*ck... dat zijn meer of getruckeerde foto's! Ze lijkt er maar een heel klein beetje op, had een verstorven verpleegsters pakje aan en er ontbreekt wel meer of 1 tantje!
Dan misschien toch best eens een topic openen over Kelly.

Ik dacht dat er al een topic was over Nina. Ofwel kijk ik er over.

Laatst bewerkt:
Dan misschien toch best eens een topic openen over Kelly.

Ik dacht dat er al een topic was over Nina. Ofwel kijk ik er over.

hier de link naar Nina.
Benieuwd naar meer ervaringen. Ze deed alles prima bij mij

Terug
Bovenaan Onderaan