Algemeen West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste pijpster is zonder twijfel fleur en inez allebei gestopt jammer genoeg.
@Genieter2024: Je vergeet Erika. Ok, zij was niet in West-Vlaanderen maar in Oost-Vlaanderen actief, bijna 10 jaar geleden leren kennen bij Privé Emmanuelle te Zulte en later veel bezocht toen ze bij Instituut René in Eke werkte. Ondertussen al iets meer dan 6 jaar geleden dat ze gestopt is. Ik denk nog vaak aan haar, voor mij is ze de beste pijpster die ik ooit had ...

@Genieter2024: Je vergeet Erika. Ok, zij was niet in West-Vlaanderen maar in Oost-Vlaanderen actief, bijna 10 jaar geleden leren kennen bij Privé Emmanuelle te Zulte en later veel bezocht toen ze bij Instituut René in Eke werkte. Ondertussen al iets meer dan 6 jaar geleden dat ze gestopt is. Ik denk nog vaak aan haar, voor mij is ze de beste pijpster die ik ooit had ...
Ja klopt inderdaad werkte ook in house of little sins daarna bij instituut rene was haar naam vergeten was ook een toppertje.

Iemand ervaring mee?
Heeft ook al het alfabet gehad, wisselende ervaringen.
Adverteert ook meermaals per uur.. zal het rustig zijn of gaat het automatisch..

Ik ben niet zo bekend in West-Vlaanderen, maar af en toe kom ik er wel eens. Nu zoek ik een dame die rustig de tijd neemt en ook normaliter voor een tweede ronde gaat.
Mijn vraag aan de kenners hier is: wat zou jullie top drie zijn?

Terug
Bovenaan Onderaan