Recensie Wendy en Patrick Sassenheim 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dennis1980

Wandelaar
44
18/02/23
25
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geil-stel-voor-ontvangst_9884803
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een half uurtje afgesproken met Wendy. Leeftijd, gewicht, lengte etc doorgegeven (status). Werd ontvangen door Patrick uiterst vriendelijk en relaxed ontvangen.

Wendy zat in de woonkamer in een sexy setje. Is de vrouw van de foto. Midden sexy uitziende 50 tiger met voor mij aantrekkingskracht. In de slaapkamer (Patrick bleef in de woonkamer) op bed getongzoend wat ze vol overgave doet. Daarna heelijk met haar tepels gelikt en haar daarna gebeft. Ze geniet er zelf ook van merkte ik omdat ze haar lichaam niet stil kon houden.

Tijdens het vingeren begon ze meerdere malen te squirten. Super geil om dit mee te maken. Daarna was ik aan de beurt en heeft ze mij heerlijk gepijpt zc. Ze nam hem goed in haar mond en ze deed het sloppy. Daarna condoom om en missionaris standje gedaan en toen doggy. Daarna heeft ze mij heerlijk afgetrokken en kwam heerlijk klaar. Herhalingsgevaar zeer aanwezig.

Vandaag een half uurtje afgesproken met Wendy. Leeftijd, gewicht, lengte etc doorgegeven (status). Werd ontvangen door Patrick uiterst vriendelijk en relaxed ontvangen.

Wendy zat in de woonkamer in een sexy setje. Is de vrouw van de foto. Midden sexy uitziende 50 tiger met voor mij aantrekkingskracht. In de slaapkamer (Patrick bleef in de woonkamer) op bed getongzoend wat ze vol overgave doet. Daarna heelijk met haar tepels gelikt en haar daarna gebeft. Ze geniet er zelf ook van merkte ik omdat ze haar lichaam niet stil kon houden.

Tijdens het vingeren begon ze meerdere malen te squirten. Super geil om dit mee te maken. Daarna was ik aan de beurt en heeft ze mij heerlijk gepijpt zc. Ze nam hem goed in haar mond en ze deed het sloppy. Daarna condoom om en missionaris standje gedaan en toen doggy. Daarna heeft ze mij heerlijk afgetrokken en kwam heerlijk klaar. Herhalingsgevaar zeer aanwezig.
Aanstaande maandag staat weer een afspraak gepland!

Terug
Bovenaan Onderaan