- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Wendy
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ruim twee jaar geleden belde ik naar Diane's Secret: Wendy name de telefoon op. Een onmiskenbaar Rotterdams accent, met iets brutaals en spannends er in. Maar tegelijk ook iets gewilligs. Dat telefoontje is toch ergens in mijn achterhoofd blijven plakken en maakte me nieuwsgierig, maar de kater wil altijd heel veel en wachtte dus veel te lang met Wendy. Wendy verdween bij DS en van de radar. Maar onlangs kwam dat telefoontje en de bijbehorende nieuwsgierigheid weer boven drijven en vandaag kwam het er dus eindelijk van. Inmiddels, na twee jaar weg geweest te zijn denk ik, is Wendy weer terug bij DS en uit het babbeltje kreeg ik de indruk dat ze van plan is om daar nog wel even te blijven. Dus als je net zo nieuwsgierig bent als ik, dan weet je wat je te doen staat!
Wendy is een vrouw uit één stuk: geen flauwekul, maar gewoon een sensuele dame die weet wat ze met een man moet beginnen. Een lekker lijf om te knuffelen (zeker niet dik), lang zwart haar wat ze los liet hangen, twee flinke oorbellen in (vind ik nu eenmaal sexy) en vooral, daar kun je niet omheen, twee prachtige F-cup borsten, lekker zacht maar toch ook verrassend stevig. Maar ik geloof nooit dat het neppers zijn, zo voelde het niet.
Wendy vroeg wat ik wilde: knuffelen! Nou, dat heb ik geweten. Onder, boven, naast, 'rollebollen' zoals ze het zelf noemt. Overgegaan op intiem en eigenlijk gewoon doorgegaan met rollebollen. Pijpen is er bij in geschoten, maar ik ben toch echt niks te kort gekomen. Zoenen was ook geen probleem tijdens het avontuur, maar ik heb toch vooral kusjes gegeven op die twee borsten .
Wendy is een vrouw uit één stuk: geen flauwekul, maar gewoon een sensuele dame die weet wat ze met een man moet beginnen. Een lekker lijf om te knuffelen (zeker niet dik), lang zwart haar wat ze los liet hangen, twee flinke oorbellen in (vind ik nu eenmaal sexy) en vooral, daar kun je niet omheen, twee prachtige F-cup borsten, lekker zacht maar toch ook verrassend stevig. Maar ik geloof nooit dat het neppers zijn, zo voelde het niet.
Wendy vroeg wat ik wilde: knuffelen! Nou, dat heb ik geweten. Onder, boven, naast, 'rollebollen' zoals ze het zelf noemt. Overgegaan op intiem en eigenlijk gewoon doorgegaan met rollebollen. Pijpen is er bij in geschoten, maar ik ben toch echt niks te kort gekomen. Zoenen was ook geen probleem tijdens het avontuur, maar ik heb toch vooral kusjes gegeven op die twee borsten .