Den oude genieter
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Soft SM
- Squirting
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geil-samen-spelen_8413884
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt met Wendy, wat gemakkelijk en snel ging. Wel even een profielfoto sturen!
De ontvangst was hartelijk met een kop koffie en leuk kletsen. Daarna kon het feest beginnen! Wendy was heerlijk schoon en begon al snel te tongen en mijn lichaam te strelen. Ze gaf direct het gevoel dat je met een vriendin lag te vrijen. Een wat hardere aanpak vertelde ze lekker te vinden. Geen probleem en binnen de kortste keren kwam ze spuitend klaar. Wendy gaf zichzelf helemaal en vergat mij zeker niet! Ze is geen klokkijkster en geniet zelf met volle teugen van de sex, je weet werkelijk niet wat je overkomt.
Wat een vrouw!!!!!
Door mijn ziekte kan ik momenteel geen afspraak maken helaas, anders was ik regelmatig bij haar te vinden want het herhalings gevaar is bij Wendy zeeeeer groot aanwezig!
Zoek je een volle dame met heerlijke grote borsten, die de tijd voor je neemt en dol is op sex, Wendy
De ontvangst was hartelijk met een kop koffie en leuk kletsen. Daarna kon het feest beginnen! Wendy was heerlijk schoon en begon al snel te tongen en mijn lichaam te strelen. Ze gaf direct het gevoel dat je met een vriendin lag te vrijen. Een wat hardere aanpak vertelde ze lekker te vinden. Geen probleem en binnen de kortste keren kwam ze spuitend klaar. Wendy gaf zichzelf helemaal en vergat mij zeker niet! Ze is geen klokkijkster en geniet zelf met volle teugen van de sex, je weet werkelijk niet wat je overkomt.
Wat een vrouw!!!!!
Door mijn ziekte kan ik momenteel geen afspraak maken helaas, anders was ik regelmatig bij haar te vinden want het herhalings gevaar is bij Wendy zeeeeer groot aanwezig!
Zoek je een volle dame met heerlijke grote borsten, die de tijd voor je neemt en dol is op sex, Wendy