Recensie Wen, Melle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mm004

Newbie
24
14/01/25
26
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nice-girl-50.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mij nog eens gewaagd aan een Chinese, altijd een risico of het wel de persoon van de foto is. Ontvangt niet ver van de brouwerij in Melle, waar wel vaker Chinese dvp zitten. Het was effectief de vrouw van de foto, uiteraard ziet ze in het echt wel iets minder uit (de truken met filters op foto's), maar zeker geen onknappe dame. Haar gewicht klopt wel niet met die in haar profiel. Ze heeft wel een hangbuikje, wat ik persoonlijk minder aantrekkelijk vind. Betaald voor half uur, incl pzc (mogelijk extra's 50€/stuk zijn anaal en nzc, waar ik niet voor gekozen heb).
Afspreken ging vlot, stuurde ook een foto van haar (opnieuw zeer afgeborsteld, in een favorabele positie getrokken). Ze is goedlachs, spreekt heel weinig Engels, maar zou van Bejing zijn (en naam iets als chi-chi), 26j kon ik achterhalen, maar ze lijkt me wel iets ouder (begin 30).
Ze doet zeker haar best, toont enthousiasme en begon spontaan wat te kussen, wat ik kon apprecieren. Eens betaald, uitgekleed en op bed begon ze mijn onderstel te kuisen met doekjes, en ook met mondwater wat ik nog niet meegemaakt had.. Ze begon met aan mijn ballen te likken tot ik op sterke kwam, en dan begon ze lekker te pijpen. Toen ze wou neuken vroeg ik om verder te pijpen, wat ze goed opvolgde. Toen pas demonstreerde ze haar pijpkunsten, dewelke echt top waren. Ik merkte dat ze het graag deed, deed ook dingen met haar handen, uitstekende blowjob, de Chineesjes kunnen het ook lang volhouden, dus ik lag lange tijd te genieten. Uiteindelijk gevraagd om haar doggy te nemen, met dan een manuele afwerking waarbij ze mijn tepels likte.
Prima service als conclusie, vooral de bj is zeer aan te raden. Het buikje moet je er wat bij nemen, maar tijdens bj en doggy heb je daar geen last van :)

Terug
Bovenaan Onderaan