Algemeen Welke straten vermijden voor TS / Trans?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
on purpose in the red light district there is any regulation regarding the service for transsexuals? i mean they have to declare their condition?

There are people who are not sure if they hired the services of a woman or a trans

Dacht dat deze discussie voor transfoob geleuter nu wel klaar was.
on purpose in the red light district there is any regulation regarding the service for transsexuals? i mean they have to declare their condition?

There are people who are not sure if they hired the services of a woman or a trans
No they provide a service.
Use your eyes and common sense.

You are already in sin city for conducting sins so don't Complain

Only if you have serious eye condition you see it is a woman.
But even that there are women that like to peg you.
So perhaps stay out. Certainly if you are not sure you want that service.
Of gaan we door met de vraag waar geen blonde vrouwen staan 😂😂

In de beginjaren, ik was nog student, van mijn wandel carrière bezocht ik geregeld een Thaise DVP in de stoofsteeg op de wallen die toen nog het domein van de Thaisen was.

Noem het onervarenheid of een door extreme geiligheid, de hormonen gierden door mijn lijf, verminderd observatievermogen maar mijn keuze viel op een Thaise die een tikje langer en ordinairder was dan de anderen in de steeg. Grote kogelharde silli tieten en een gewillige hoerenkut waar ik de geilste sessies mee beleefd heb. Waar in de kamer ook ik wilde neuken, hoe hard, hoe lang en hoe vaak ik tijdens het bezoek mijn harde pik in haar mond stopte: het kon allemaal en ik had de indruk dat ze het zelf ook wel lekker vond om bezocht te worden door een oversekst studentje.

Toen ze op een gegeven moment, plots, verdwenen was ging ik andere Thaise bezoeken en viel me op dat de stem van mijn voormalige favoriet donkerder en zwaarder was van de vervangende lichting. Voorheen verweet ik dat aan haar accent van een Thai die Engels sprak.

Inmiddels ben ik er zo goed als zeker van dat ik al die tijd een perfecte en geile post op trans heb bezocht. Destijds niets van gemerkt en altijd leeg/tevreden vertrokken. Met name het pijpen door haar was next level.

Terug
Bovenaan Onderaan