Vanderlindemedia
Meubelstuk
100% scam. Afrikaantjes die met prepaids in de weer zijn en met middelen zoals transcash gaan vragen voor een afspraak.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs het niet handiger om dat ook duidelijk op de site te zetten? Ik kom alleen telefoon sex tegen bij bijv segvi , er staat nergens dat je op de hoofdfoto moet klikken, dat lees ik dan hierEn ja, het zijn echte advertenties en nee niet gekoppeld op een 0906 nummer. Je moet klikken op de hoofdfoto in de advertentie.
Heb even de proef op de som genomen door het aanbod in de provincie Gelderland te bekijken, links in de kantlijn staan wat plaatsennamen, als je daar op klikt krijg je alle advertenties van die plaats te zien. Niet dus, telkens weer dezelfde dames die allemaal in de provincie zitten maar niet in die plaats.Het verschil is is dat je zo alles binnen jouw woongebied of regio kunt rangschikken. En ja, het zijn echte advertenties en nee niet gekoppeld op een 0906 nummer. Je moet klikken op de hoofdfoto in de advertentie.
De advertenties die gebruikt worden zijn totaal niet actueel en ik vraag me ook af of de echte adverteerders (de dames) op de hoogte zijn van het hergebruiken van hun foto's en tekst ? Als de dame stopt blijft immers hun advertentie op de site van Van der Linde staan. En voorzover ik heb kunnen zien zijn de advertenties niet erg actueel. In Overijssel zag ik geen enkele dame die ik ken.Ja, dat is al langer duidelijk dat vdlindemedia het moet hebben van doorlinken naar reclames. Zijn schaamteloze zelfpromotie blijft helaas maar steeds toegestaan.
Laten we de bijdrage van vdL massaal rapporteren, wellicht dat onze admins daar wat mee doen!!De advertenties die gebruikt worden zijn totaal niet actueel en ik vraag me ook af of de echte adverteerders (de dames) op de hoogte zijn van het hergebruiken van hun foto's en tekst ? Als de dame stopt blijft immers hun advertentie op de site van Van der Linde staan. En voorzover ik heb kunnen zien zijn de advertenties niet erg actueel. In Overijssel zag ik geen enkele dame die ik ken.
En dan nog wat @Deckx schrijft, het promoten van dit soort sites.
Denk eens na dude.....De advertenties waren legit op de genoemde websites. Dus ik snap je punt niet.
Verspilde moeite denk ikDenk eens na dude.....
Je plaatst dus ongevraagd foto's en tekst door op jouw eigen site. Wanneer een dame stopt dan blijft de advertentie bestaan, incl. de foto's e.d. zonder dat de adverteerder daar om heeft gevraagd en zelf meestal niet op de hoogte is van het gebruik van de advertentie.Ja, als in iemand meld zich daar aan, maakt een profiel en bakt vervolgens een advertentie.
Ja, waar iemand zoals jij een website omheen bouwt die diezelfde advertentie laat opduiken in elke plaats in die provincie en daar ook nog eens een beroerde interface omheen zet waarbij je heel goed moet zoeken om contact op te nemen met de dame in kwestie.Ja, als in iemand meld zich daar aan, maakt een profiel en bakt vervolgens een advertentie.
Nee, wij zoeken sites die ons als wandelaar en de sekswerker serieus nemen.Is toch precies wat jij en andere medewandelaars zoeken?
Je zet het ook via dit forum in de markt, dat is aan @admin en niet aan jou. Helaas wordt het steeds toegestaan.Het is mijn website. ^ De content die erop staat is legit. En hoe ik dat in de markt zet is geheel aan mezelf. En niet aan jou.
Daar geen oordeel over maar dan zal dat in de advertentievoorwaarden staan ?De content die erop staat is legit