Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHier sluit ik mij bij aanPaloma uit Amsterdam.
Zelf gezien en gevoeld!
Mooi Latijnse shemale
Ben een XXL pre op shemale klaar voor je fantasie kan ontvangst en verplatsen bel mij met duidelijk nummer geen sms...www.kinky.nl
Bedoel je Naomi Black Hammer?En er was ook zo'n donkere dame met een enorme lul die hier af en toe wel eens was. Kwam geloof ik uit Duitsland dacht ik. Kan me dat nog herinneren van jaren terug omdat het dan in 1 keer veel minder druk op de wallen was.
Is zij ondertussen niet post-op? Heb ik ergens gelezen, dacht ik. Ze post ook regelmatig foto's op facebook. Mooie vrouw en als ze nog steeds pré-op is, dan is dat niet te zien.Ladyboy Jasmine uit Pattaya. Begin maart'20 hebben we elkaar alle hoeken van mijn hotelkamer doorgeneukt. Zij is zóóó fucking lekker! Helaas zit ze nog steeds in Zuid-Afrika. Ik vertrek begin volgend jaar weer naar Thailand, ik hoop dat ze dan weer terug is.
Dat moet dan na Maart'20 zijn gebeurd. Op mijn hotelkamer, was haar pik was niet te missen.Is zij ondertussen niet post-op? Heb ik ergens gelezen, dacht ik.
Zie nog regelmatig tweets van haar op Twitter met haar knots dus zit er nog gewoon aan.Dat moet dan na Maart'20 zijn gebeurd. Op mijn hotelkamer, was haar pik was niet te missen.
Ik heb haar als 'vriendin' op Facebook. Ziet ze er altijd netjes uit en soms érg sexy, maar wél met kleding aan. Haar twitter weet ik niet, helaas.Zie nog regelmatig tweets van haar op Twitter met haar knots dus zit er nog gewoon aan.
Dit is haar Twitter https://twitter.com/ladyboy_black als jij nou haar Facebook met ons deelt, is dat voor iedereen hier een welkome aanvulling.Ik heb haar als 'vriendin' op Facebook. Ziet ze er altijd netjes uit en soms érg sexy, maar wél met kleding aan. Haar twitter weet ik niet, helaas.