Ik denk dat we allemaal een beetje de menselijke maat kwijt zijn door die overdreven/bijgefantaseerde centimeters, niemand gaat natuurlijk met een meetlat op date.. (zou wel informatief zijn voor hier..) dus kunnen we de dames er niet op controleren en alleen op ons eigen zicht afgaan.
Maar ik was uit nieuwsgierigheid eens gaan meten hier thuis, mijn favo dildo die ik als groot beschouwde heeft blijkbaar een max invoer van 18cm en diameter van 5cm, en dit is mijn favoriet waarvoor ik meestal even voor opwarm met een wat kleinere. Dan lees ik bij Dior een diameter van 8cm(!), een blik ananas heeft blijkbaar dezelfde diameter heb ik zojuist ontdekt, het klassieke colablikje (niet de smalle red bull) is 6.5cm. Probeer je eens voor te stellen dat je door een pik zo dik als een blik ananas door wordt geneukt.. denk niet dat die centimeters kunnen kloppen, er zijn natuurlijk personen die dit aankunnen maar dit doe je niet ff in pakweg 45min bij een betaaldate.
Kortom ik denk dat wat door iedereen door alle legendes als een medium pik is gaan beschouwen al lastig genoeg is voor je kontje om te verwerken.
Trouwens eens door Linda uit Tilburg flink gepakt en dat "vond" ik echt een grote pik. Misschien wel echt 23cm