• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Welke Saunaclub?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tnx voor de fb. Heb natuurlijk alles ingelezen. Maar een apart onderdeel hiervoor zou leuk zijn. Ik wil uiteraard ook eigen ervaring delen. Als jullie ook aanvullen. Ben vooral op zoek naar club met meest, mooiste kwaliteit aan vrouwen en ook leuke grote buiten sauna complex. Fkk world, globe? Dus geen SS. Graag jullie ervaringen...
 
De meeste, mooiste en beste dames vind je in Globe (Zürich Zwitserland) Daar alleen geen buiten saunacomplex, maar alles binnen (en erg heet in de zomer), alleen een dakterras. En entree en prijzen zijn daar erg hoog.
Voor een mooie buitenruimte kun je in Club Freubad in Zwitserland terecht. Ook duur en 's avonds gaan tuin en wellness dicht en wordt het een nachtclub.
Veel plezier in Zwitserland!

Veel mooie vrouwen (FKK!) dichterbij, dan kun je naar Sharks. Ook prijzig, maar minder duur dan Zwitserland.
 
sixsens 60-70 euro intree dames prijs 60 tot 70 euro per 30 minuten

legramd 70 euro intree dames prijs ouderwets sauna club 100 euro per 30 minuten wel wat NL dames aanwezig

samya 60 euro intree dames prijs ouderwets sauna club 100 30 minuten
penelop 30 euro intree dames prijs 50 euro ouderwets sauna club
 
sixsens 60-70 euro intree dames prijs 60 tot 70 euro per 30 minuten

legramd 70 euro intree dames prijs ouderwets sauna club 100 euro per 30 minuten wel wat NL dames aanwezig

samya 60 euro intree dames prijs ouderwets sauna club 100 30 minuten
penelop 30 euro intree dames prijs 50 euro ouderwets sauna club
Wat bedoel je met ouderwets?
 
Sharks vond ik minder kwa ontspanning, omdat je binnen geen rustig plekje hebt als het weer tegen zit.
Dan vond ik Oase prettiger. Rond het weekend ook veel mooie dames en een uitstekende wellness en ruime tuin. Ze hebben ook de grootste jacuzzi die ik tot nu toe in een saunaclub ben tegengekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan