Welke nationaliteit heeft jouw voorkeur.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met Roemeense dames heb ik het meeste ervaring, gezien ik een 'wandelaar' ben en dus enkel ramen doe. De overgrote meerderheid van de dames aldaar, komen uit Oost Europa. En van hen, de overgrote meerderheid uit Roemenië. Niet dat ik er nooit slechte of ondermaatse met sommigen van hen heb gehad. Maar deze dames kennen, over het algemeen, hun stiel. Bijna zonder uitzondering, zijn ze allemaal zwartharig en hebben ze iets exotisch (zoals soms een lichtbruine huid). Als een Oost Europese dame een natuurlijke brunette of blond is, komt ze uit Hongarije of Polen. Ik heb enkel ervaring met 2 Marokkaanse dames (een derde verdenk ik er van Roemeense te zijn; ze sprak geen woord Frans!). Deze dames hadden een pittig temperament. Wat zich ook laat voelen in de slaapkamer natuurlijk 🔥🌶️. Maar ook als het hen niet aanstaat, zal je het geweten hebben😄. Maar 2 dames zijn natuurlijk niet represatief voor alle Marokkaanse vrouwen. Met Oost Aziatische dames heb ik geen ervaring. Er zijn ook niet zo veel van hen die werken als dvp. Ik hou over het algemeen van dames die wat groter zijn, ook. Over Sub Sahara Afrikaanse dames, vind ik voornamelijk de vrouwen uit Oost Afrika (Burundi, Somalië, Ethiopië) het meeste aantrekkelijk. Ze hebben een lange slanke fisionomie. Ze hebben wat minder moeite met fysiek contact in hun cultuur, over het algemeen. Iets zorgzaam. Latijns Amerikaanse dames met een grote boezem, staat -zoals het cliché wil- vaak gelijk aan een boobjob. Ze amuseren zich graag, en kunnen soms ook pittig zijn. Over het algemeen zijn ze wat klein voor mij. Maar dat zijn ook wat veralgemeningen.
 
Met het risico om uitgelachen te worden: ik hou van duitse vrouwen. Ik spreek goed duits, dus communicatie is geen probleem, ze zijn vaak wat langer en blond, waar ik vrij goed op ga en in bed zijn ze vaak lekker 'doenerig' 🤪

Toegegeven: in het duits iets geils in je oor gefluisterd krijgen is niet het toppunt van opwinding, maar je kunt niet alles hebben he. :ROFLMAO:

Italiaanse vrouwen, mits niet te klein vind ik ook erg sexy. Mijn ervaring is dat ze niet zulke goede actrices zijn, dus als ze het niks vinden, ga je dat merken. Daartegenover staat dan weer dat als ze je leuk/lekker/geil vinden je dat absoluut gaat horen, voelen, ervaren! :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan