Voormalig lid 3992
Meubelstuk
- 2.871
- 16/10/21
- 5.447
Wel in Luxemburg dus ?Nee, hoeft niet ter plaatste te zijn. Ikzelf heb buiten de Benelux nog geen dames bezocht.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWel in Luxemburg dus ?Nee, hoeft niet ter plaatste te zijn. Ikzelf heb buiten de Benelux nog geen dames bezocht.
Voor Friezen en Limburgers valt wat te zeggen maar de rest telt nietNederland
: Friesland
Heerenveen
: Overijssel
Zwolle
: Gelderland
Tiel
Zevenaar
Buren
: Utrecht
utrecht
Rhenen
Nieuwegein
Driebergen
Houten
Barneveld
Leersum
Veenendaal
: Zuid Holland
Capelle aan den IJssel
Rotterdam
Lekkerkerk
Dordrecht
: Noord Holland
Haarlem
: Noord Brabant
Tilburg
Breda
Veghel
: Limburg
Sittard
Weert
allemaal nederlandse, met verschillende dialecten, telt dat ook ?
Dat zegt 'ie niet hèWel in Luxemburg dus ?
Nee maar Europa heeft zowat 50 landen en de Benelux maar drieDat zegt 'ie niet hè
Als je zegt dat je niet buiten Europa bent geweest, zeg je ook niet dat je in alle landen van Europa bent geweest.
Ik twijfel of ik er ooit in de Poeldijksestraat wel eens eentje uit Frans Guyana gehad heb , daar zat werkelijk van alles namelijk maar ik vermoed dat als je die op je lijstje wil hebben je er zelf heen zal moeten gaanHet gekke is dat ik geen dames heb gehad uit de buurlanden en uit Suriname. Ongetwijfeld zou ik best wat landen vergeten zijn.
Doet ze dan haar kunstgebit uit Benny ?Overigens is het één van de geilste dames die ik ooit ontmoette. Onder haar jurk draagt ze nooit een slipje. En in het zwembad pijpt ze me onder water.
En dat voor iemand die al een stuk in de zestig is.
En dan liegen ze ook nog eens wat af.Polen nog vergeten , Wit Rusland waarschijnlijk ook , in de jaren negentig noemde je alles wat achter Polen vandaan kwam Rusland natuurlijk en de halve Balkan Joegoslavië
Transnistrie is onderdeel van Moldavie en geen erkend land (weet ik ook pas sinds de Oekraineoorlog)Zowat alles wel
Maar de bijzonderste waren een meid uit Transnistrië en eentje uit Fiji Eilanden. Beiden waren overigens geen reet aan, maar ik vond t wel bijzonder, voor ik hun ontmoette had ik nog nooit iemand gesproken uit 1 van die landen.
Een Maagden Eilandse staat nog op mn bucketlist
Dat is gewoon waar. De nationaliteit is niet altijd naar waarheid.Raar topic, als je weet dat er vaak gelogen wordt over de nationaliteit.
In de tijd dat AIDS een opkomende ziekte was en er in Afrika een ware epidemie van was logen Afrikaanse dames vaak dat ze uit Jamaica kwamenDat is gewoon waar. De nationaliteit is niet altijd naar waarheid.
Daarom is het fijnst met Nederlands sprekende dames. Dit kan natuurlijk ook wanneer zij een beetje Nederlands spreken
@Belle heeft nooit tijdGeen Belgenliefhebber?
Wat houd je tegen ?Kan beter opschrijven welke landen niet.
Noord Korea en Vaticaanstad?Kan beter opschrijven welke landen niet.