Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Zoekt en gij zult vindenHelaas zijn geile mature dames van 40+ en liefst nog 50+ moeilijk te vinden in de omgeving van Antwerpen...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZoekt en gij zult vindenHelaas zijn geile mature dames van 40+ en liefst nog 50+ moeilijk te vinden in de omgeving van Antwerpen...
Helemaal met je eens .ze zijn ervaren en kennen het klappen van de zweep ,als je zelf ouder bent en ga naar een jonge dame voel je je n beetje opgelaten ik tenminste dan denk ik dat ze denken daar heb je weer zo'n geil oud mannetje ik kijk meestal naar dames tegen de 40 tot 50 voor mij meestal het meest sexy ,zo hebben we allemaal een voorkeur tochHet maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit hoe oud de dames zijn. Ze hoeven ook niet bloedmooi te zijn. Een wat minder aantrekkelijke dame van 50+ met de juiste inzet en klik is voor mij altijd veel belangrijker dan een bloedmooie ongeïnteresseerde chick van rond de 30.
Nu dacht ik dat het gebruik van het woord 'negerinnen' het toppunt (of dieptepunt) van racistische praat was in dit topic, maar om op deze manier een Aziaat te imiteren is toch om je de ogen uit je kop te schamen, jezus. Alsof we nog in de jaren 50 leven, kom óp zeg!Vooral bij die Aziatische dames kun je het moeilijk zien..
Ooit bij een Chinees restaurant gehad waar ik tegenover aan het werk was, en wij met de ploeg op de vrijdagmiddag schandalig veel gingen eten..
Feliciteert 1 van de jongens de man des huizes dat hij een knappe dochter of nichtje had..
Zegt die vent 'Neee.. Is niet mijn dochtel, is vlouw, wij al 15 jaal getlouwd'.. Die vent was ergens eind 40..
Kan ze nog met 10 jaar met hem MOETEN trouwen hebben natuurlijk.. Maar ze leek geen dag ouder dan 20/23 jaar
Deftig? Met bontmantel en diamanten halsketting, en ze doen het condoom om met het pinkje gebogen?Tussen de 18 en de 55 jaar zolang ze wel een deftig voorkomen hebben anders niet.
zo hee..ook lid van de woke beweging?..of heb je gewoonweg geen gevoel voor humor?Nu dacht ik dat het gebruik van het woord 'negerinnen' het toppunt (of dieptepunt) van racistische praat was in dit topic, maar om op deze manier een Aziaat te imiteren is toch om je de ogen uit je kop te schamen, jezus. Alsof we nog in de jaren 50 leven, kom óp zeg!
Inderdaad verfrissend ,maar als je ouder bent kijken de meiden toch anders naar je .Ik bezoek meestal meisjes tussen 18 en 25, althans dat zijn de opgegeven leeftijden maar meestal klopt dat ook wel redelijk (kunnen altijd wel een paar jaartjes bij opgeteld worden maar blijven toch binnen deze categorie vallen). Oudere vrouwen vind ik - puur voor de seks dan - niet interessant. Ik ga ook goed op de energie en instelling van jonge meiden, ik vind dat heerlijk verfrissend.
Nog niks van gemerkt! (Nader de veertig.) Integendeel, ze waarderen wel dat ik verzorgd ben en respectvol met hen omga.Inderdaad verfrissend ,maar als je ouder bent kijken de meiden toch anders naar je .
Precies! Haha!Jonger dan mezelf
Ja maar ik ben 60+en ben altijd netjes en heb veel respect voor de dames .en ben nog steeds welkom ,maar heb het gevoel dat ze je toch anders benaderen misschien heb ik er alleen last van en de dames nietNog niks van gemerkt! (Nader de veertig.) Integendeel, ze waarderen wel dat ik verzorgd ben en respectvol met hen omga.
Niet zo gek natuurlijk je had hun vader kunnen zijn dus ik snap het wel. Maar zolang je welkom bent en je met respect wordt behandeld zou ik me om leeftijd geen probleem maken gewoon blijven genieten zou ik zeggen.Ja maar ik ben 60+en ben altijd netjes en heb veel respect voor de dames .en ben nog steeds welkom ,maar heb het gevoel dat ze je toch anders benaderen misschien heb ik er alleen last van en de dames niet
Deftig in het Vlaams is niet exact hetzelfde als in het Nederlands. Vermoed dat jij dat ook inmiddels wel weet, maar graag reactie uitlokt.Deftig? Met bontmantel en diamanten halsketting, en ze doen het condoom om met het pinkje gebogen?
Er zijn ook deftige dvp's zonder diamanten halsketting en bontmantel, waarschijnlijk ben je iets anders gewoon dan de meesteDeftig? Met bontmantel en diamanten halsketting, en ze doen het condoom om met het pinkje gebogen?
Deftig in het Vlaams is niet exact hetzelfde als in het Nederlands. Vermoed dat jij dat ook inmiddels wel weet, maar graag reactie uitlokt.
Nou nou, je hoeft niet zo gepikeerd te doen omdat ik je wijs op de betekenis van het woord 'deftig':Er zijn ook deftige dvp's zonder diamanten halsketting en bontmantel, waarschijnlijk ben je iets anders gewoon dan de meeste