Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToch 18+ mag ik hopen?Alles met een hartslag
Zolang je jezelf goed voelt bij de date speelt leeftijd geen rol tochIk vraag me alleen af hoeveel van die dames die beweren dat ze maar in de 30 zijn dat daadwerkelijk ook zijn. Als we daar eens statistieken van konden zien dan denk ik dat de meest bezochte leeftijd hier zomaar in de 40 had kunnen zijn.
Klopt maar het zou de dames sieren als ze eens de waarheid zouden spreken maar dat zal wel nooit gebeuren denk ik.Zolang je jezelf goed voelt bij de date speelt leeftijd geen rol toch
Wat maakt het uit?Ik vraag me alleen af hoeveel van die dames die beweren dat ze maar in de 30 zijn dat daadwerkelijk ook zijn. Als we daar eens statistieken van konden zien dan denk ik dat de meest bezochte leeftijd hier zomaar in de 40 had kunnen zijn.
zolang ze je bevallen en ze je een mooie tijd bezorgen daar gaat het natuurlijk om. Maar voor de grap zou het eens mooi zijn om hun werkelijke leeftijd te kennen, kunnen we eens zien hoeveel jaartjes ze bij elkaar liegen.Wat maakt het uit?
Als ze de klanten maar bevallen en service goed of uitstekend is. Dan maakt het mij geen donder uit of ze 31 of 46 is!