Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik volg niet alles DaBart, maar heb genoeg gelezen over jou als cuck en je hete meisje. Ik kan het heel erg waarderen. Erg eerlijk en ook heel bijzonder. Er zijn denk ik niet veel relaties die stabiel zijn en blijven zoals die van jullie in deze toch aparte sfeer. Geweldig.
Af en toe (3x per maand ongeveer) de cuck zijn is geweldig. Vooral als de bull ook z'n mollige vriendin meeneemt...
 
Mijn fetish gaat vooral uit naar lak-, leder- en vooral rubber kledij.
Van rubber kledij kan ik alleen al van de geur heerlijk opgewonden geraken.
Als daar dan ook nog het zicht en het gevoel bijkomt kan het bijna niet meer stuk.
Ik ben niet zozeer in voor SM, maar zo'n totaal ingerichte kamer raakt me ook wel.
 
Mijn fetish gaat vooral uit naar lak-, leder- en vooral rubber kledij.
Van rubber kledij kan ik alleen al van de geur heerlijk opgewonden geraken.
Als daar dan ook nog het zicht en het gevoel bijkomt kan het bijna niet meer stuk.
Ik ben niet zozeer in voor SM, maar zo'n totaal ingerichte kamer raakt me ook wel.
Draagt je vrouw/vriendin ook rubber en/of leer?
 
Mee eens, maar als de bull z'n mollige virendin meeneemt, neem ik het ervan. Ze kan gewelidig pijpen, beter dan mijn eigen vriendin...

Dat lijkt me nou wel lekker.
Ik kijk hoe mijn vriendin geneukt wordt door de andere man.
En zijn vrouw / vriendin pijpt mij totdat ik over haar gezicht klaar kom.

Daarna blinddoeken we beide dames en zetten hun aan de zijkant van het bed met hun kont naar achteren.
Daarna neuken die andere man en ik de beide dames afwisselend doggystyle waarbij de dames moeten raden wie ze op dat moment in zich hebben.

En voila, weer een nieuw bucketlist-fantasietje geboren :love: :ROFLMAO:
 
Dat lijkt me nou wel lekker.
Ik kijk hoe mijn vriendin geneukt wordt door de andere man.
En zijn vrouw / vriendin pijpt mij totdat ik over haar gezicht klaar kom.

Daarna blinddoeken we beide dames en zetten hun aan de zijkant van het bed met hun kont naar achteren.
Daarna neuken die andere man en ik de beide dames afwisselend doggystyle waarbij de dames moeten raden wie ze op dat moment in zich hebben.

En voila, weer een nieuw bucketlist-fantasietje geboren :love: :ROFLMAO:
Wat ik geil vind is als hij z'n vriendin neukt en daarna zijn lul laat likken ena fzuigen door mijn vriedin. En vice versa. Heerlijk....
Dat lijkt me nou wel lekker.
Ik kijk hoe mijn vriendin geneukt wordt door de andere man.
En zijn vrouw / vriendin pijpt mij totdat ik over haar gezicht klaar kom.

Daarna blinddoeken we beide dames en zetten hun aan de zijkant van het bed met hun kont naar achteren.
Daarna neuken die andere man en ik de beide dames afwisselend doggystyle waarbij de dames moeten raden wie ze op dat moment in zich hebben.

En voila, weer een nieuw bucketlist-fantasietje geboren :love: :ROFLMAO:
Meestal ben ik 100% cuck. De bull zet ze ook in doggy style naast elkaar en neukt ze dan om de beurt. Heel geil om te zien...
 
Wat ik geil vind is als hij z'n vriendin neukt en daarna zijn lul laat likken ena fzuigen door mijn vriedin. En vice versa. Heerlijk....

Meestal ben ik 100% cuck. De bull zet ze ook in doggy style naast elkaar en neukt ze dan om de beurt. Heel geil om te zien...

Ik ben geen cuck. Als ik er niet bij ben en mee doe vind ik het niet zo leuk.
Als ik erbij ben en ook mee doe dan vind ik alles geil.
 
Daarna blinddoeken we beide dames en zetten hun aan de zijkant van het bed met hun kont naar achteren.
Daarna neuken die andere man en ik de beide dames afwisselend doggystyle waarbij de dames moeten raden wie ze op dat moment in zich hebben.

En voila, weer een nieuw bucketlist-fantasietje geboren :love: :ROFLMAO:
Zo twee vrouwen naast elkaar doggy neuken! Lekker man!
En dan condoom af... ze beiden je pik laten schoonlikken... en wisselen! Grrrrrrr!
 
Zo twee vrouwen naast elkaar doggy neuken! Lekker man!
En dan condoom af... ze beiden je pik laten schoonlikken... en wisselen! Grrrrrrr!
Ook lekker om te zien het zaad van de bull uit elkaars kutje likken...👅
Zo twee vrouwen naast elkaar doggy neuken! Lekker man!
En dan condoom af... ze beiden je pik laten schoonlikken... en wisselen! Grrrrrrr!
Mijn vriendin is nu ook veel "in to" de ruigere sex van haar bull. Tikken in het gezicht, op haar tieten en billen. Super geil hoe ze daarvan geniet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan