Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik graag nog wil is het volgende, de pzc en het vrouwtje in de mond spuiten en dan met haar mondje vol heerlijk tongzoenen met haar. Dat lijkt me zo geil.
Hebben jullie dat weleens gedaan medewandelaars?

Gr.Slappe
Dat vind ik toch ook een geile gedachte jammer genoeg nog niet mogen ervaren.
Ik heb dat ± 40 jaar geleden voor het eerst mogen/kunnen ervaren (toen nog met mijn ex). De allereerste keer toen ze met haar volgespoten mond naar me toekwam om ermee te tongzoenen wilde ik het eerst even afweren. Maar dan schoot het in een flits door mijn hoofd "Zij laat me toch ook altijd in haar mond spuiten en ze slikt dat dan toch ook ", waarom ik dan niet? En dan ben ik er ook voluit voor gegaan. Het was een lekker geile ervaring die we nadien nog zeer regelmatig herhaald hebben. En wanneer ik nu met een dvp ben hoop ik steeds dat het met haar ook kan. Zo ja, dan zal ze me hoogst waarschijnlijk meer terugzien.
Ooit was er een die het niet deed, maar het wel eens wilde proberen. Ook zij was er nadien ook voor gewonnen.
Dus jongens ik zou zeker zeker eens proberen en wie weet. Geniet jullie experimentje maar en laat eens weten wat jullie er van vonden.
De meeste kans heb je natuurlijk bij dames die zich ook in de mond laten spuiten, en nog meer bij zij die ook sperma slikken.
Go for it boys! Succes ermee.
 
Aziatische meiden in strakke fitnesskleding. Even denken, mooie strakke kontjes, vooral die waar mijn pik diep in zit en stiekem ook wel plasseks. Dat laatste te weinig gedaan. Aziatische meiden in het algemeen wel, als ze maar slank en lekker zijn. In Nederland zijn er een paar Oosterse pareltjes te vinden. ;)
 
Vaak, en niet enkel nadat "ik" in haar mond spoot.... (meestal zelfs)
Bedoel je dan dat je tongzoent nadat een andere man is klaargekomen in de mond? Is het dan met een dvp?
Ik vind sperma-tongzoenen superheerlijk en dat wil ik wel elke keer doen. Maar dan wel enkel met mijn sperma in de monden. Met een ander zijn sperma dan bedank ik er toch wel voor. Dat hoeft echt niet voor mij. Net hetzelfde met een volgespoten kutje, ik lik het heel graag weer schoon, maar dan wel met mijn eigen zaad en niet met dat van een ander. Ook lekker, een volgespoten kutje lekker uitlikken en dan samen nog lekker sperma-tongzoenen. Mmm..... Supergeil!
 
Ik vind sperma-tongzoenen superheerlijk en dat wil ik wel elke keer doen. Maar dan wel enkel met mijn sperma in de monden. Met een ander zijn sperma dan bedank ik er toch wel voor. Dat hoeft echt niet voor mij. Net hetzelfde met een volgespoten kutje, ik lik het heel graag weer schoon, maar dan wel met mijn eigen zaad en niet met dat van een ander. Ook lekker, een volgespoten kutje lekker uitlikken en dan samen nog lekker sperma-tongzoenen. Mmm..... Supergeil!
Helemaal mee eens , heerlijk een natte geile boel maar dan wel met mijn eigen en haar sperma want zou er niet aan moeten denken om de kwak van een andere kerel uit een vrouw haar kut te moeten likken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan