Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben zeker wel een grote liefhebber van plassex, zowel geven als nemen. Wil alles likken en proeven hoe het smaakt. Spannend om samen te doen.
Maar ben ook een nylon liefhebber van gedragen en natte kruisjes.
 
Vers zweet.

Heerlijk om te zien hoe een vrouw zich inspant en begint te zweten en er een natte plek zichtbaar wordt op haar shirt onder de oksels ❤️

Afgelopen week met mijn date naar de sauna geweest en echt heerlijk om te zien hoe het zweet op haar lichaam vormde en voelde ❤️
 
Plassex (eigenlijk een verkeerd woord) is echt helemaal mijn fetish.
Niet even snel leeggieten over me heen maar een kompleet tease en please spel met een leuke meid.
Bij de juiste voorbereiding drink ik haar helemaal leeg.
 
Ik geef je gelijk. Ze is té gespierd. Ik vind gespierde vrouwen en tot op zekere hoogte bodybuildsters mooi, maar bij haar is het er over.
Is niet persee te gespierd maar ze heeft geen mooie look haar huid is erg verouderd waarschijnlijk door de roids en haar gezicht is erg mannelijk geworden en oud
terwijl ze nog maar ergens in de 30 is
 
Is niet persee te gespierd maar ze heeft geen mooie look haar huid is erg verouderd waarschijnlijk door de roids en haar gezicht is erg mannelijk geworden en oud
terwijl ze nog maar ergens in de 30 is
Ik heb een jaar of 4 geleden met haar afgesproken. Vond haar in het echt toen wel mooi, echt een top date gehad! Nu doet ze ook niet meer aan "normale" sex, toen nog wel.
 
Ik vind piercings en tatoeages zeer geil (natuurlijk niet zoals die ene die deze week in de krant stond en 99% van haar lichaam had laten vol schilderen eh :cautious: )

Je kan dus wel denken hoe blij ik was toen ik gisteren ontdekte dat Simone Biles tepelpiercings heeft laten zetten. 🤩😎
Voor mij een reden om zo iemand over te slaan. Daarom is het handig als de aanbieder het al in haar advertentie vermeld.
 
Ik ben zeker wel een grote liefhebber van plassex, zowel geven als nemen. Wil alles likken en proeven hoe het smaakt. Spannend om samen te doen.
Maar ben ook een nylon liefhebber van gedragen en natte kruisjes.
Heb je tips voor dames die hier bedreven in zijn? Vroeger had ik eentje in Zaventem maar is verdwenen plots. Daar enkele zeer leuke plaservaringen mee gehad, wederzijds plassen op elkaar(en dit meerdere keren in een uur), en dit allemaal gewoon op bed, dus niet in een koude badkamer of zo. Was zalig, zij vond dat ook geweldig en we genoten enorm, maar sindsdien geen enkele vrouw gevonden die dat kon evenaren, dus moest je tips hebben, hoor ik ze graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan