Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is nog een fetisj bij gekomen.
De trouwring was al heerlijk om te bekijken, maar ik heb gemerkt dat ik echt wel geil wordt van deze getrouwde vrouwen. Een week geleden had ik een overnachting van een getrouwde vrouw bij mij. 's Morgens stapte ze na een lange nacht uit mijn bed en kleedde zich aan.
En ik voelde me toch een partij geil worden bij de gedachte dat ik haar de hele nacht heb gehad en dat ze nu terug gaat naar haar man.
Waar ze overigens geen sex meer mee heeft, omdat ze hem weigert. Hij mag zich wel aftrekken bij haar. Ik weet trouwens niet of haar man het wel weet (ik vermoed het wel). Daar hebben we het niet over gehad.
En de gedachte dat hij misschien thuis ligt te wachten op haar, wetende dat ze de hele nacht met mij was ..... was mmmmm.
Ik heb haar terug het bed in getrokken en nog een vluggertje gedaan en haar daarna met een kutje vol met mijn sperma naar huis laten gaan. Zij vond dat zelf ook super geil.

En een paar dagen geleden nog eens de avond doorgebracht met haar. En in de nacht rond een uur of 2, na een laatste ronde, is ze met een vol kutje naar huis gegaan.
Het bijzondere hieraan was dat het haar jaarlijkse toruwdag was.
Op m'n bucketlist staat het neuken van andermans bruidje op haar trouwdag, maar dit is de next closest thing.
Op haar verjaardag en op zijn verjaardag had ik haar al eerder gehad.
 
Ik heb een aantal dagen geleden een flinkere dame geneukt. Normaal ben ik van de wat smallere dames. Maar ik wil nu nieuwe dingen uitproberen. Ik denk dat deze dame rond de 130 kg is. Ik heb haar in doggy echt goed kunnen neuken. Heerlijk om zo'n dikke kont vast te hebben en te stoten.
 
Ik heb een aantal dagen geleden een flinkere dame geneukt. Normaal ben ik van de wat smallere dames. Maar ik wil nu nieuwe dingen uitproberen. Ik denk dat deze dame rond de 130 kg is. Ik heb haar in doggy echt goed kunnen neuken. Heerlijk om zo'n dikke kont vast te hebben en te stoten.
Nu... 130kg is echt niet m'n ding...
Maar... stevig doggy gaan... tegen zo'n lekkere stevige billen... Mmmmmh!
 
Ik heb een aantal dagen geleden een flinkere dame geneukt. Normaal ben ik van de wat smallere dames. Maar ik wil nu nieuwe dingen uitproberen. Ik denk dat deze dame rond de 130 kg is. Ik heb haar in doggy echt goed kunnen neuken. Heerlijk om zo'n dikke kont vast te hebben en te stoten.
Bij mij was ze zwaarder dan op foto's maar eens op haar knieën en zo een mooie ronde poep was er geen houden aan een met een paar stoten was het klaar ? Wat wel een fetisch is dat ze meestal wel een super zachte huid hebben en als ze dan nog spierwit zijn helemaal.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij was ze zwaarder dan op foto's maar eens op haar knieën en zeeën mooie ronde poep was er geen houden aan een met een paar stoten was het klaar ? Wat wel een fetisch is dat ze meestal wel een super zachte huid hebben en als ze dan nog spierwit zijn helemaal.
En... die zachte witte billen die 'meedeinen' met elke stoot! Haha!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan