Hornybachelor
Vaste klant
Die ja!Coco!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie ja!Coco!
Geil word ik er niet meteen van, maar als het goed gedaan is vind ik het wel heel erg mooi. Maar een streepje voor hebben ze dan toch wel.Ik werd er deze week op m'n werk door maar liefst twee vrouwen aan herinnerd dat ik enorm geil wordt van de zogenaamde 'french braid'. Iemand die ik toch al aantrekkelijk vind wordt daardoor opeens nog 10 keer lekkerder voor mij.
Ik ook!Enorme sili tieten.
Jammer genoeg vind je die niet zomaar. Fetish Katharina uit het SKW komt wel goed in de buurt.Ik ook!
Plassex is inderdaad super geil.Ik lees nergens - of ik zou misschien moeten vele berichten terug gaan - iets over plassex. Ik ben nochtans een propere jongen maar man (en vrouw) wat geil ik daarop. Nog maar 1 keer gedaan maar blijft in het geheugen gegrift. Iemand anders ervaringen?
Je hebt gelijk. Plassex is met de juiste dame erg leuk. Heerlijk nalikken en leuk als jij zelf ook een actieve rol speelt. Veel plezier.Ik lees nergens - of ik zou misschien moeten vele berichten terug gaan - iets over plassex. Ik ben nochtans een propere jongen maar man (en vrouw) wat geil ik daarop. Nog maar 1 keer gedaan maar blijft in het geheugen gegrift. Iemand anders ervaringen?
ja dat neukt zo lekkerIk vind het ook wel super als het slipje wordt aangehouden en je het gewoon wat opzij schuift om dan zalig te penetreren...
Er bestaan ook slipjes die open zijn...
Ook wel aangenaam.
Bekijk bijlage 191204
Is plassex fijn, da's natuurlijk ieder voor zich, maar ik kan het soms wel begrijpen. Ik had er eerder al eens van plassex gehoord en gezien en soms wondt het me toch wel beetje op, maar ik vertrouwde dat toch niet zo.Ik lees nergens - of ik zou misschien moeten vele berichten terug gaan - iets over plassex. Ik ben nochtans een propere jongen maar man (en vrouw) wat geil ik daarop. Nog maar 1 keer gedaan maar blijft in het geheugen gegrift. Iemand anders ervaringen?
Mmm.. Fetish? Ik ga voor een knappe blanke dame, met een lekkere kont, anaal neuken . Daar kan je me altijd voor bellen / wakker maken.
Helaas valt anaal vaak tegen (heb 19 CM), past vaak niet of doet pijn. Dan houd het vaak op.
Plassex is heel erg lekker. Een vrouw die met haar kut op mijn mond gaat zitten en hard plast
In mijn mond of op mijn gezicht wil ik niet, maar ik heb wel een keer meegemaakt dat een meisje over mijn lichaam plaste, dat was heel geil. Jammer genoeg zei ze bij het daaropvolgende bezoek dat dit in de toekomst extra zou kosten.Plassex is heel erg lekker. Een vrouw die met haar kut op mijn mond gaat zitten en hard plast
Ze zag dat je het geil vond, dus ze zou er geld uit slaan. Een knappe zakenvrouwIn mijn mond of op mijn gezicht wil ik niet, maar ik heb wel een keer meegemaakt dat een meisje over mijn lichaam plaste, dat was heel geil. Jammer genoeg zei ze bij het daaropvolgende bezoek dat dit in de toekomst extra zou kosten.