Ik zelf heb een fetish voor kleine voetjes daar geniet ik echt intens van . Verder hou ik er heel erg van om de urine van een dame op te drinken hoe meer ze plast hoe beter.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOchtend urine ?Verder hou ik er heel erg van om de urine van een dame op te drinken hoe meer ze plast hoe beter.
Altijd meer dan welkom yum yum.Ochtend urine ?
Mooie high heels met een open teen kan ik ook wel erg van genieten. Maar dan gaan ze toch wel heel snel uit hoor.Nee, tussen de tenen likken en urine drinken is aan mij niet besteed.
Maar gelukkig zijn wij verschillend en de dames ook!
Ik heb niet echt een dusdanige fetisch.
Vind wel high heels heel mooi! En daar kan ik mij ook niet aan zat zien.
Ik kan me bij @Ted aansluiten, probeer (meestal lukt het niet) ook vaak een dame te laten finishen met beffen ? heerlijk als je voelt aan haar lichaam dat ze het lekker vindt ?Slanke meiden met mooie een beetje uitpuilende schaamlippen, die dan als een bloem open gaan staan en open en dicht klappen als… sorry, ik draaf door
Voeg er voor mij nog trio's aan toePlassex
Rimmen
Shemales en travo's
Oudere dames liefst 55+
Grotr billen. Niet moddervette bbw's, maar een kont dat breed is en naar achteren uitsteekt, rond is icm een zo slank mogelijke taille, zie foto's. Fake mag zeker, hoe faker hoe beter. Als je zo'n kont tot je beschikking hebt is alleen assworshipping genoeg. Billen kussen, bilspleet met je tong verkennen, ruiken aan haar anus en heerlijk die kontgat tongfucken en haar reet proeven (wel goed schoon uiteraard). Wat later is ontstaan is een voetenfetish. Maar dan alleen kleine en erg verzorgde voeten icm mooie billen. Bv in een froggy pose (laatste foto) lijkt het me heerlijk om de zolen te likken en daarna meteen billen te kussen of in de zonnebadenpose, zie foto 3.
1 vd big ass igmodels die ik volg en samen met maya en emily regina de top drie van NLse dames. Jammer dat zeVera Dijkmans