Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ochtend urine ?
liever een pilsje dan die zure troep
Laatst was er een vrouw die op mij ging liggen en over mijn ballen en pik piste
Was best lekker die warme pis over mijn zaakje
een geile masseuse kneep langdurig tijdens het aftrekken mijn keel dicht
Dat had ik nog niet eerder meegemaakt maar het was bloedgeil.
En ja, ik leef nog

Laatst bewerkt:
Laatst was er een vrouw die op mij ging liggen en over mijn ballen en pik piste
Was best lekker die warme pis over mijn zaakje
Ik weet niet zo precies wanneer iets meer een fetish is dan een fantasie, iets wat je heel geil vindt en in de praktijk brengt of iets wat je meegemaakt hebt en heel lekker vond.
Maar dat pisverhaal herken ik wel, nooit fantasie over gehad of gezocht. Maar laatst deed ik met een dame anaal in missio en was aangenaam verrast iets warms over mijn pik en ballen te voelen lopen, De dame had gesquirt of wat plas laten lopen - kon ik niet zo vaststellen. Maar het voelde wel heel lekker aan, ook het anaal werd lekker "sappig". (Anders dan bij een overschot aan glijmiddel of "sloppy seconds") Iets om vaker mee te gaan maken! Ik denk meteen ook aan varianten die ik ook nog niet geprobeerd heb, neuken in bad of onder de douche? Maar geiler natuurlijk als het warme vocht door de dame onverwacht gedoneerd wordt...
Misschien ben ik deep inside dan toch wel degelijk bevattelijk voor plassex, die ik in filmpjes altijd ongeduldig skipte? Freud?
Hoe dan ook sta ik misschien wel aan de vooravond van een nieuwe fetish voor mij....

Laatst bewerkt:
. Maar laatst deed ik met een dame anaal in missio en was aangenaam verrast iets warms over mijn pik en ballen te voelen lopen, De dame had gesquirt of wat plas laten lopen - kon ik niet zo vaststellen. Maar het voelde wel heel lekker aan, ook het anaal werd lekker "sappig". (Anders dan bij een overschot aan glijmiddel of "sloppy seconds") Iets om vaker mee te gaan maken!
Op zich wel opwindend als een vrouw de sluis even openzet, maar de praktische kant; als dat op een matras gebeurt, is die meteen doorweekt...

Maar dat pisverhaal herken ik wel, nooit fantasie over gehad of gezocht. Maar laatst deed ik met een dame anaal in missio en was aangenaam verrast iets warms over mijn pik en ballen te voelen lopen, De dame had gesquirt of wat plas laten lopen - kon ik niet zo vaststellen. Maar het voelde wel heel lekker aan, ook het anaal werd lekker "sappig". (Anders dan bij een overschot aan glijmiddel of "sloppy seconds") Iets om vaker mee te gaan maken! Ik denk meteen ook aan varianten die ik ook nog niet geprobeerd heb, neuken in bad of onder de douche? Maar geiler natuurlijk als het warme vocht door de dame onverwacht gedoneerd wordt...
Enkele jaren geleden iets gelijkaardigs meegemaakt...

We zitten in een erg stevig ritme... staan beiden supergeil en terwijl ik haar -rechtstaand- hard doggy neuk begint zij plots met een hoge stem te gillen... en spuit me helemaal nat terwijl ik nog diep in haar ben! En dan... enkele sec. later gilt ze opnieuw... en spuit nog harder!

Zij was nog meer verrast dan ik! Haha!

Wel een onvergetelijke ervaring natuurlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan