Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGoh, ik hoop dat ik dat ooit ook kan doen en ze verwachten het misschien ook wel.Dant weet ik ook. Ik ga ook geen mee brengen van de jaar don't worry. Maar heb je dat nog nooit gehad dat je dacht van. Man ooit zet ik jullie eens met jullie mond vol tanden?
Catgirls kunnen ook leuk zijn met staart enz. 2000 kindjes vind heb ik het moeilijk mee. Oudere dames liggen mij beter.Goh, ik hoop dat ik dat ooit ook kan doen en ze verwachten het misschien ook wel.
Hetzelfde met de vaste vriendengroep.
Ik ben de jongste van mijn familie (kom 6 jaar achter op de vorige) maar ik ben al op date geweest met vrouwen die even oud zijn als mijn zussen maar ook wel met de "2000-kindjes".
Alleen jammer dat er geen blijft plakken.
De fetish blijft wel catgirls though, dus misschien breng ik een even grote weeb mee naar huis.
Ja, ik merk dat ik mij toch liever voor de eeuwwisseling hou.Catgirls kunnen ook leuk zijn met staart enz. 2000 kindjes vind heb ik het moeilijk mee. Oudere dames liggen mij beter.
Ze zijn wel knap maar te veel drama voor mij.Ja, ik merk dat ik mij toch liever voor de eeuwwisseling hou.
Dat is geen fetish maar dat zijn wensen. Begrijpt nou niemand hier wat een fetish is1. Tantra massage.
2. Klaar gepijpt worden.
3. Een jong sterretje likken.
4.weten dat ze geen slipje draagt. onder haar rokje.
5. Handjobs.
6. Trio mvv.
7. Puur strelen van elkaars lichaam.
8. Spuiten voor haar.
En zo zijn er nog wel meer om die Slappe stijf te maken
Heerlijk met het puntje van je tong eroverIk weet niet of dit onder fetish valt maar ruiken aan een schone anus (vrouwen) en die dan goed likken. Zo lekker
Als je bijna spuit en ze zo voor je zit op haar knietjes. Mond wijd open en de tong ver uitgestoken.
En dan diep in dat keeltje en haar tong spuiten Bekijk bijlage 152587
ZekerMooi Eigen werk?
Hoe kan ik een klant van jou worden?Weet niet of de mannen er wel eens van gehoord hebben, maar ik ben er door mijn sekswerk sinds jaren geleden achter gekomen dat mijn hele lichaam 1 grote erogene zone is. Dus alleen al een aanraking van de klant waar dan ook, zet mij in vuur en vlam. Er zullen veel mannen zijn (nieuwe klanten, want mijn vaste weten het wel) die denken dat ik acteer als ze mij aanraken en ik al begin te kreunen. Maar het is dus echt en ik verberg mijn gevoel dan echt niet.
Een van mijn meest bijzondere ervaringen is toch wel toen ik een vroegere vaste dame die op dat moment behoorlijk zwanger was befte en met mijn handen op haar buik de baby duidelijk voelde schoppenMijn fetish is duidelijk zwangere vrouwen
Jep heb ik ook al ervarenEen van mijn meest bijzondere ervaringen is toch wel toen ik een vroegere vaste dame die op dat moment behoorlijk zwanger was befte en met mijn handen op haar buik de baby duidelijk voelde schoppen
Precies!Heerlijk met het puntje van je tong erover
Dit heb ik een keer mogen ervaren, dat was echt niet te doen zeker niet omdat ze allemaal met mij bezig waren en ik met hun.Een kwartet met 3 mooie dames, en dan ieder gaatje naar believen helemaal uitwonen. Dan met z'n vieren in slaap vallen, en de volgende dag weer overnieuw beginnen
Als ze bi zijn is het prima vol te houdenTriootje mag ook
Rokersfetisj: Mijn leraar Frans op de middelbare school zei altijd dat roken een verkapte verwijzing is naar orale seks. De manier waarop iemand zijn mond opent om zijn sigaret in te steken, de golvende rook die door samengeknepen lippen wordt geblazen… Deze fetisjisten worden seksueel opgewonden van het kijken naar anderen die roken. Dit kan heel specifiek zijn, bijvoorbeeld het roken van en sigaar, een filtersigaret, of een pijp.
Geen zorgen er zijn er veel met een voetfetish waar onder ik. Er is niets mis met iemand die weet wat hij/ zij leuk vind.Zelf heb ik een voeten en voetenkietel fetish. Mijn voorkeur gaat uit naar kleine getinte voetjes tot maat 37 maar liever minder.
En mocht je mijn fetish een beetje vreemd vinden dan heb ik hier een lijst met meer dan 100 verschillende fetishes en wat ze in houden
Alfabetische lijst met meer dan 100 kinks en fetisjes en hun betekenis - Naughty Business Report
Naughty is the new Nicewww.nbrplaza.com